DIY 2.1-anlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DIY 2.1-anlegg

Mine stakkars Dali 450 er blitt forvist til kottet då dei i følge kona både er stygge og altfor store. Ho tek sjølvsagt fullstendig feil, men alle som er gift veit at ein skal vere forsiktig med å opplyse om slikt.

Uansett, eg må ha lyd i stova og lurer på å bygge meg nokre meir diskrete høgtalarar sjølv. Ser for meg at eit 2.1-anlegg er eit greit kompromiss mellom størrelse og lyd. Treng ikkje partyhøgtalarar, men stova er ca 40 kvadrat så små bokhyllehøgtalarar åleine duger ikkje.

Er det nokon som veit om noko ferdig design som det går an å planke? Evt. eit kit med element og delefilter i ein overkommeleg prisklasse? Fronthøgtalarane må vere så små som praktisk mogleg, og må kunne plasserast direkte på vegg. I tillegg må dei takle alt frå JJ Cale si gitarklimpring til Slayers primalskrik. Alle (gode) forslag blir mottatt med takk

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svartepetter
    ... og må kunne plasserast direkte på vegg.
    Har du mulighet for in-wall høyttalere? Det å henge en høyttaler på veggen er ikke spesielt heldig. De fleste såkalte bokhyllehøytallere er designet med full BSC. Med in-wall unngår man problement (gitt at delefilteret er konstruert for det) med uryddige refleksjoner siden baffelen da er "uendelig".

Går du for on-wall må du finne noen konstruksjoner som har delefiltervarianter for en slik plassering.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Impulse
    Har du mulighet for in-wall høyttalere?
    Nei, det har eg dessverre ikkje muligheit til nede i stova. Eg kjem til å bruke det i TV-stova på loftet når den er klar. Hadde det gått an nede hadde valget vore enkelt.

Det å henge en høyttaler på veggen er ikke spesielt heldig. De fleste såkalte bokhyllehøytallere er designet med full BSC. Med in-wall unngår man problement (gitt at delefilteret er konstruert for det) med uryddige refleksjoner siden baffelen da er "uendelig".
    Kor kritisk er konstruksjonen av baffelen? Eg vil - gitt at nødvendig tillatelse blir gitt - kanskje kunne bruke in-wall høgtalarar i stova nede viss eg kan bygge dei ut nokre cm.

Går du for on-wall må du finne noen konstruksjoner som har delefiltervarianter for en slik plassering.
    Det var slike ting eg håpte eg kunne få noko veiledning om her Eg har lite greie på høgtalerkonstruksjonar.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •