Fulltone til 2-veis - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    He he he. Synd da det virker som om det er vanskelig å finne info om dette for sånne som meg som ikke klarer å lese det ut av dataene på elementene. Er litt for mye penger og litt for mye jobb konstruksjonsmessig til å prøve meg frem helt i blinde.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting du skal være obs på, TLP150 eller TLP150H leverer svært lite under 1Khz og trenger en bratt deling for å ikke lage ulyder.

Vis du ønsker en type konstruksjon alla den du linker til ville nok jeg heller sett på et godt koaksial element, SEAS har endel fornuftige elementer der. Så kan du evt. bruke noen Beyma basser som kan spille opp mot punktet som SEAS elementet ruller av på.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utseendemessig ser ikke T18RE så ille ut, men direkte lekker er den ikke. Ser det kan bli vanskelig å få til dette på et fornuftig vis. Ikke vanskelig å finne vellydende prosjekter på nettet, men det er verre å finne noe som er pent. Skal bygge funkishus neste år, og er på utkikk etter noe som skiller seg ut. Det vil jeg påstå at jeg fant i Bodor Audio. I kinoen havner Miles, men på stua vil vi ha noe som skiller seg ut og samtidig spiller bra.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •