Finish - Vinyl

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate kiskogl sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Finish - Vinyl

Hei!

Skal lage finish på mine DIY høyttalere som til nå har nydelig MDF finish... Tenkte da å gjøre det enkelt ved å bruke vinyl (som faktisk de fleste høyttalerprodusenter bruker på "rimelige" høyttalere).

Har funnet det produktet jeg vil bruke, og det er "Dayton VL218-BA Black Ash Vinyl Laminate 2 ft. x 18 ft". Jeg ser at AVShop har et slikt produkt fra Dayton, bare at det er vanlig sort, og ikke "tre"-utgaven. Har prøvd å kontakte dem ved et par annledninger (både mail og telefon, for å høre om bestilling) uten hell.

PartsExpress.com har dette produktet, men når jeg bestiller, blir det over $65 bare i shipping!!! ... som er mye.

Er det noen som vet om plasser hvor en kan få tak i slikt uten å betale en formue? ... er det eventuellt noen som skal bestille noe fra partsexpress som kan slenge mitt oppi kurven, så deler vi frakta?

... er også ute etter synspunkt på denne type finish, hvis noen har det.

Newcomer Gaston sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis kabinettene ikke har for kompleks for er det faktisk veldig enkelt å legge finer. Jeg har lagt finer på tre tidligere prosjekter og lakk/maling på ett. Finer er uten sammenlikning det som er både enklest å legge og det som er enklest å få pent. Skal du legge plastfolie av god kvalitet så innbiller jeg meg at sluttsummen ikke havner så veldig langt unna prisen for finer. Dessuten synes jeg at folie ser "billig" ut.

Intermediate kiskogl sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm... kanskje jeg skal vurdere å ta kontakt med et snekkerverksted i morgen og høre ang finèr... hvis prisen er gunstig ... og det er lette å legge, så kanskje det ikke er så ille alikevel.

Newcomer Gaston sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden