thamule's DIY-sub(byggetråd): 500W Bash og SVS 12.2 [Kva for ein sparkel til MDF?]

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 33
    Active thamule sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

thamule's DIY-sub(byggetråd): 500W Bash og SVS 12.2 [Kva for ein sparkel til MDF?]

Hei

Har "småbegynt" litt på eit DIY subprosjekt.
    For å lage litt system i tråden så blir første post litt innhaldslaus. Men innholdsfortegnelese kan jo vere greit. Samt kva thamule søker hjelp til. For litt hjelp må nok til for å få dra dette prosjektet i land.

Resultatet blir forhåpentligvis bra. Eg jobbar på båt og er heime 4 veker i slengen så arbeidsprosessen blir nok inspirert av skippertakmodellen.

Innhold
    • Post 2 - Element og forsterkar
    • Post 24 - Plassering
    • Post 31 - Byggestart

Thamule søker hjelp til:
    Kva slags sparkel skal eg bruke?

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Element og forsterkar

Element og forsterkar

Eg laga denne tråden på forumet og fekk tips om element og forsterkarar.
    Var lenge usikker på kva eg skulle velge, men plutselig dukka det opp eit SVS 12.2 element på brukten. Og det bestemte eg meg for å kjøpe. 1400 inklusiv frakt var kanskje litt i overkant av kva eg burde betalt, men uansett billig.

Vidare bestilte eg i går ein Oaudio 500w Bash plateforsterkar. Ser den har blitt masse brukt her på forumet og blei anbefalt i den andre tråden eg laga. SVS brukar jo lignande forsterkar. Den er heller ikkje dyr. Så då blei det ein slik ein. 287,15 $ inklusiv frakt.
    Reknestykket blir vel då 287,15 x 1,25 (moms) x 6,23 (kr/USD) + 200 (gebyr) = 2436
    Så rundt 2400 for forsterkar.

-cimg1702-jpg
    SVS 12.2
    -cimg1703-jpg
    SVS 12.2
    -cimg1704-jpg
    SVS 12.2

Oaudio BASH 500W

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil tro at et slikt element med en slik forsterker, er det mest idiotiske man kan putte inn i en puff/pall.

Så tror du burde finne på en annen måte å usynliggjøre subben.

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackkoZ
    Vil tro at et slikt element med en slik forsterker, er det mest idiotiske man kan putte inn i en puff/pall.

Gidder du å utdype denne påstanden litt?

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha forsterkeren på subben eller skal du ha den i egen kasse?

Blir spennende dette. DIY er alltid gøyt å følge med på. Husk masse bilder.

Jeg er super fornøyd med kombinasjonen svs/bash. Har samme kombi som deg, og det er ypperlig. Gå inn på hjemmekinoen min hvis du vil ha noen bilder. 8)
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate Session sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    682
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg er også interessert i å høre hvorfor dette er så idiotisk?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Volumet på en puff/pall er jo ikke akkurat det største, samt at man igrunn må bygge den helt opp på nytt om det skal bli nok volum og at den skal bli solid nok.

Så å ta utgangspunktet i en allerede eksisterende puff/pall vil ikke kunne gå uten et godt resulat.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Volumet på en puff/pall er jo ikke akkurat det største, samt at man igrunn må bygge den helt opp på nytt om det skal bli nok volum og at den skal bli solid nok.

Så å ta utgangspunktet i en allerede eksisterende puff/pall vil ikke kunne gå uten et godt resulat.
    Uenig.
    Man da kan forsterke en puff relativt greit med polyester/glassfiber og litt MDF.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott med respons!

Pallen er bestilt, men enda ikkje mottatt. Har ikkje mål på den, men den er relativt stor, så volummessig trur eg akkurat det skal gå fint. Men det får vi sjå når den kjem.

Når det kjem til styrke, så er det jo fleire måtar å gjere dette på. Som uGn her seier, så kan ein jo forsterke pallen.
    Ein anna ting eg har fundert litt på, er å lage dei uavhenig av kvarandre, men slik at pallen kan settast oppå subben. Då kan pallen "henge" på suben og beina til pallen kan jo både ta nedi eller henge rett over golvet. Det er mange muligheiter så synst du er veldig pesimistisk BlackkoZ. Men utfordringane er for all del mange. Som Ostemannen er inne på så må eg jo gjere av forsterkaren ein plass. Og eg tenker å ha den integrert. Men den må jo vere mulig å justere suben på ein praktisk måte og.

Helt sikker på at eg har sett dette vore gjort før, men eg klarar ikkje å finne det igjen.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er pallen stor og igrunn tung nok, så lar det jo seg selvsagt gjøre. Det sier jeg ikke.

Men, er da lettere å bygge en "pall" ifra grunn av selv da egentlig. Da får man den også nøyaktig slik man vil ha den.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja, det spørs jo litt korleis ein vil ha den det. Eg vil at pallen skal matche sofaen vår 100%, derfor bestilte eg pallen der sofaen var kjøpt.

Men dette er foreløpig berre ein tanke, og ingenting er avgjort. Må først få pallen og sjå under korleis den ser ut, samt finne volumet av den. Det er godt mulig det blir ei sofabordløsning som Scrooge har gjort:

Om det eventuelt skulle bli aktuelt har eg kjøpt ein kjekk liten sak som skal få fikse jobben:
    -cimg1706-jpg
    Sata Jet 3000 HVLP lakkspøryte

Intermediate Session sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    682
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pris?

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1800,-
    Kjøpte den brukt hos ein kompis som er oppretterlærling. Og den er 100% strøken. Så det må vel seiast å vere eit godt kjøp.
    Nypris er vel omkring 5k

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint når båten eg jobbar på ligg inne i Bergen ei helg. Og spesielt fint når det er strålande sol som i dag 8)

Forsterkaren er kommen i hus, og den ser rimelig puslete ut. Men det er vel fordi det er ein klasse D. Aldri sett ein slik før. Forsterkaren var pakka godt og det fulgte med ein strømkabel. Den passar ikje til våre stikkontaktar og det er kanskje like greit. For det må vere den styggaste strømkabelen eg nokon gang har sett.

Intermediate eMTea sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville nok også tenkt meg om en gang til mtp det å bygge sub enten som skal passe under en pall, eller være selve pallen.
    Tanken har slått meg og, for en stund tilbake, men når man merker hvor mye plasseringen har å si, så skjønner du hvorfor..

Jeg er overrasket over hva min SB12 klarte å prestere, så jeg kommer garantert til å bygge liten lukket sub neste gang. Jeg vil anbefale en SB12, om du prioriterer hurtighet å presisjon fremfor dypbass.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, og takk for innspelet
    Men her i leiligheita vil suben uansett bli plassert kun med tanke på interiørdesignet og ytelsen vil bli det den blir. Eg vil derimot ha ein sub som kan gå djupt og tenkte derfor i utgangspunkt på porta kasse. Men det er mulig eg må revurdere dette litt.

Når det kjem til dette begrepet "hurtigheit" så er eg nok ikkje einig med all bruk av det ordet. Men eg ser poenget ditt, og eg vil jo sannsynligvis få ein strammare bass med lukka kasse. Og den vil nok kanskje bli bedre til musikk. Så det er absolutt ikkje ein dum tanke.

Men korleis er det å bruke SVS 12.2 elementet til lukka kasse? Vil det bli ein SB12 liksom?

Pallen har forresten endå ikkje komt,. Så ventar på at dens kal komme for å finne ut kor stort volum den har, og om det eventuelt blir aktuelt med bygging i forbindelse med den.

Intermediate eMTea sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada, SB12 ble levert med 12.2. Kassen er på 27liter innvendig. Ikke noe hokus pokus.
    http://avforum.no/forum/diy-do-yours...ers-kasse.html

Ikke store byggetråden men!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjå der ja. Det var jo ein søt liten sak. Takk for avklaring med SB12 og 12.2 btw.

Det hade jo vore veldig lettvint å integrert ein så liten kasse i ei stove. SÅ lett at eg nesten vurderer å bygge ein lukka kasse.,,, Men nei, det må nok bli ein stor porta ein. Eg vil og skal ha noko som kan levere ei flat kurve ganske langt nedover på frekvensskalaen. Viss ikkje kjem eg til å angre i ettertid. Det er eg heilt sikker på.
    Ein kalibrert 12.2 i porta kasse burde jo absolutt gi eit akseptabelt resultat til musikk og. Og til film vil den jo vere superb. Dumt vi bur i blokk

Newcomer megvell sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rekna me eg må skaffe svart lakk til deg og til detta prosjekte... finne vel en tom 1K boks me nåke RAL 9006 nepå jobben

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. Anar ikkje ka det betyr Megvell. Men helt sikkert Viss ikkje det blir puff/pall, så blir det "as glossy as possible" og då må du skaffe lakk ja

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •