Jeg tror dette også går under DIY, jeg har drevet med en hobby som heter Casemod i ca 2år. Casemod er å modifisere kabinetter (til PC, Konsoler etc.)

Mitt første prosjekt fikk navnet "Dragon" av det har jeg bare bilder av resultatet

Mitt andre Casemod, og første fra "Scrach" prosjekt. Her bygget jeg et data kabinett fra grunnen av, dette ble et veldig stort og upraktisk prosjekt
Vill du lese arbeidsloggen, ta en tur innom her (LINK) (bildene er dessverre borte)

Slik så skissene/3d modellen ut!

og slik ble resultatet

Mitt tredje, lengste og mest kjente prosjekt fikk navnet "PengebingePC" Dette skulle vise seg å bli ganske populært i Donald Duck & Co verdenen, jeg fikk en del mail fra både Norske og Utenlandske Donald fans/redaktører som ville ha intervju og bilder! Kabinettet skulle ha en form som Pengebingen til Skrue Mc Duck, og siden den er formet som en kube (40x40x40cm) så ble det ganske trangt og dårlig "ventilasjon" Noen dager etter jag startet med prosjektet kom jeg i kontakt med Rune fra NRK som skaffet prosjektet litt PR på TV! Han ville gjerne ha med litt av prosjektet mitt på Tekno, som er et program på NRK 2. Så til slutt fikk jeg et intervju publisert på Donald.no og i et Dansk Donaldblad, også skal jeg skrive en artikkel som skal bli publisert i "KVAKK" som er et norsk Donald faktablad!
Link til Arbeidslogg

3dModellen

Før den fikk farge...

Inside... med all Hardware montert:-D

Resultatet!

Mitt fjerde prosjekt er et nytt Casemod, der skal/har jeg modifisert et "Chieftech Mesh", derav navnet "Chieftech Mesh v2" Dette er garantert det prosjektet med best resultat/finish! Det er svart og blått, og har ganske mange små modifikasjoner, som hull til kabler, vindu, modifisert viftestyring og sleeving. Til dette prosjektet gikk jeg til anskaffelse av ny hardware! Jeg fikk også en fin spons av Mamoz.no, som er min lokale casemod/data butikk!
Link til Arbeidslogg

Slik så den ut før jeg startet!

PC`n i deler

Under lakkering.

Ny Hardware

Og... Ferdig!

På innsiden