CD CAM faller ut

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CD CAM faller ut

Jeg har CAM fra CD og Samsung LE40B535. Jeg opplever av og til at CAMen faller ut, og det står "forvrengt signal" eller noe i den gata..

Noen som har noen erfaringer? Jeg pleier å løse det ved å skru TVen av og på, men dette er jo ikke verdens mest elegante løsning...

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av jolr
    Jeg har CAM fra CD og Samsung LE40B535. Jeg opplever av og til at CAMen faller ut, og det står "forvrengt signal" eller noe i den gata..

Noen som har noen erfaringer? Jeg pleier å løse det ved å skru TVen av og på, men dette er jo ikke verdens mest elegante løsning...
    Det er nok ikke CAMen som faller ut, men ganske sikkert noe som forstyrrer signalet ditt....min antenne står i et lite vindu, og hvis noen går forbi når jeg ser på RiksTv så ser jeg det på signalet...så kilent er det...digitalt er svært forskjellig fra analogt....

Du kan jo ta CAMen ut og inn noen ganger, bare for å være sikker på at den sitter riktig....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jolr

Jeg har samme TV som deg og har opplevd det samme, de gangene det har skjedd er nå jeg skal se på Canal+ film HD.
    Det jeg pleier å gjøre er å dra kortet litt uta av CAM'en slik at meldingen "no card inserted" kommer opp, så dytter jeg det på plass igjen og bilde kommer til bake.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •