Samsung cam Riks-Tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung cam Riks-Tv

Prøver å bytte ut Grundig mottakeren min med en cam. Var å kjøpte meg en riks-tv godkjent cam, fikk den registrert hos riks-tv.
    Jeg har nå søkt inn kanalene på tv apparatet. Alle, bortsett fra Tv2 blir funnet. Men får ikke noe bilde på noen av kanalene. Står bare "HD støttes ikke" på skjermen? Noen som har vært borti noe lignende? Har en Samsung LE40A557.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MortenH
    Prøver å bytte ut Grundig mottakeren min med en cam. Var å kjøpte meg en riks-tv godkjent cam, fikk den registrert hos riks-tv.
    Jeg har nå søkt inn kanalene på tv apparatet. Alle, bortsett fra Tv2 blir funnet. Men får ikke noe bilde på noen av kanalene. Står bare "HD støttes ikke" på skjermen? Noen som har vært borti noe lignende? Har en Samsung LE40A557.

557 støtter ikke rikstv, den har mpeg-2 dekoder og ikke mpeg-4 som rikstv krever.

Morten

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn for ordens skyld: Grunnen til at feilmeldingen sier "HD støttes ikke", er at de fleste andre land sender SD-kanaler i MPEG-2, og HD-kanaler i MPEG-4. RiksTV bruker MPEG-4 til alle kanaler.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Takk for svaret. Rart ikke Riks-tv informerte om det. Butikken som registrerte camen også. De skulle jo ha modellbetegnelsen på tven.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MortenH
    Ok. Takk for svaret. Rart ikke Riks-tv informerte om det. Butikken som registrerte camen også. De skulle jo ha modellbetegnelsen på tven.
    Ikke så greit med Samsung tv`ne da samme modell har flere navn og kan ha forskjellig software..

Om tv`n er handlet fra f.eks pixmania eller lignende er det ikke sikkert at den har støtte for aac eller mpeg4- og det er jo leit

Jeg tror tv`t ditt skulle hatt betegnelsen 40A567 istede for 557 for å støtte riks-tv

det er også listet opp på deres side..

RiksTV - Samsung MPEG4 TVer i serie 4, 5, 6, 7, 8 og 9 med modellbetegnelse XEE / XXE

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •