Vil Samsung bakkenettboks fungere med hdmi til dvi på pc skjerm?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vil Samsung bakkenettboks fungere med hdmi til dvi på pc skjerm?

Hei! jeg vil nå bytte boks fra den forferdelige sagemen jeg har, men problemet er at jeg kjører bildet gjennom en pc skjerm med DVI. Har testa dette med Grundig sin enkleste boks, og den nekter plent å vise bilde.
    Derfor lurer jeg på om det er noen som har testa samsung boksen på dette, folk på lefdal elkjøp og ekspert har ingen svar.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke testet boksen men jeg vil tro at det ikke går fordi DVI ikke støtter HDCP.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Sagem HD91 Bruker ikke HDCP? denne kjører jo fint i alle oppløsninger på pc skjermen, men den finner brått ut at den skal restarte seg og at jeg ikke har tilgang til visse kanaler. Er derfor jeg vurderer Samsung boksen.

EDIT: var nettop innom BENQ sin hjemmeside og tittet på skjermen min som ikke har noen HDMI inngang, og det står tydelig der at den er HDCP kompatibel :S

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjermen har ikke HDCP.
    Men mottakeren har det. Og da fungerer det ikke. Hadde det vært motsatt, så hadde det gått.

Vurder heller en ny pc skjerm med HDMI inngang som har HDCP istedet, blir jo ikke noe særlig mye dyrere

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackkoZ
    Skjermen har ikke HDCP.
    Men mottakeren har det. Og da fungerer det ikke. Hadde det vært motsatt, så hadde det gått.

Vurder heller en ny pc skjerm med HDMI inngang som har HDCP istedet, blir jo ikke noe særlig mye dyrere
    Når jeg har 2 identiske skjermer blir det jo litt dyrere, men da kunne jeg jo kjørt trippelscreen på pcen de bruker jo samme paneler på de nyere skjermene sine... men da ville det jo blitt ny skjerm og boks og det blir litt for dyrt "bare" for å se på tv... får leve med Sagemen min. Takk for VELDIG raske svar.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •