LE40B535 og CD cam

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LE40B535 og CD cam

Er det noen som kan bekrefte at canal digital sin CA-modul funker med Samsung LE40B535?

Mulig jeg er elendig på å lete, men fant den ikke på CD sine lister over godkjente TVer. Mener jeg har sett den der tidligere, men fant den altså ikke nå!

Tenkte det var lurt å finne ut før jeg bruker en tusenlapp på CD-cam.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det fungerer, men hos meg bruker den to sekunder på å skifte kanal og 20 sekunder på å starte opp... (med CD godkjent cam) TV'en sto på lista over godkjente modeller tidligere, men la merke til at den er fjernet nå. På sidene til Samsung står det fortsatt at den er godkjent av CD.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke noen fler som har noen erfaringer med LE40B535 og CDs CAM?

Funker dette greit, eller må jeg kjøpe den schtøgge HD-mottakeren til CD til 2000 spenn?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung LE40B535 fungerer fint med CD. Opplever det samme som 'IronHammer' når man skifter kanal og oppstart, men ser det ikke som noe problem. Slipper uanset å bruke CD's fantastiske Sagem boks 8) Det hender en skjelden gang at jeg må trekke ut og sette inn programkortet igjen når jeg ser på C+ Film HD, om dette er CAM+kort problem vet jeg ikke.

Ser at CD har godkjent en ny CAM fra Strong, men har ikke sett den i noen butikk enda.

Samsung LE40B535P7WXXE har forøvrig kommet tilbake på listen til CD som godkjente modeller fra Samsung.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det flere som har problemer med endring av kanalnummer? Hender ofte at jeg endrer f.eks BBC HD til å ligge på kanal 15, men neste gang jeg slår på TV'en ligger den på kanal 31 igjen. Dette gjelder ikke bare BBC HD, men flere andre kanaler også. Den gikk helt bananas da jeg forsøkte å legge Disneykanalene først; da ramlet en hel haug med kanaler helt ut av lista og jeg måtte gjøre et nytt kanalsøk.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IronHammer
    Er det flere som har problemer med endring av kanalnummer? Hender ofte at jeg endrer f.eks BBC HD til å ligge på kanal 15, men neste gang jeg slår på TV'en ligger den på kanal 31 igjen. Dette gjelder ikke bare BBC HD, men flere andre kanaler også. Den gikk helt bananas da jeg forsøkte å legge Disneykanalene først; da ramlet en hel haug med kanaler helt ut av lista og jeg måtte gjøre et nytt kanalsøk.
    Den følger CD sin kanalliste automatisk slik at du ikke skal behøve å gjøre søk når de gjør endringer. Bruk heller Favorittkanal liste, ikke gjør endringer i hovedlista.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, stemmer det, de har faktisk lagt den til på lista nå! Hvordan er responstiden i forhold til HD-dekoderen til CD da? Jeg har ikke hatt HD-dekoder, men er CAMen betydelig tregere?

Hva med billedkvalitet, er det noen forskjeller der?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har HD PVR'en fra CD også, men opplever egentlig ikke CAM'en som noe tregere. Bildekvaliteten og bra på begge, synes jeg.

En annen observasjon: Når en trykker på Guide knappen på fjernkontrollen så kommer det ikke noe bilde i den lille ruta oppe til venstre. Det er svart og teksenten "søker" vises. Er det slik hos dere andre også?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IronHammer
    En annen observasjon: Når en trykker på Guide knappen på fjernkontrollen så kommer det ikke noe bilde i den lille ruta oppe til venstre. Det er svart og teksenten "søker" vises. Er det slik hos dere andre også?
    Får en l"øpende sirkel" i den ruta, ikke bilde.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •