Canal Digital PVR HD - Huske posisjon

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital PVR HD - Huske posisjon

Hei,

Har nettopp fått en Canal Digital PVR HD 102-boks.

Når jeg spiller av ting jeg har tatt opp, som jeg har sett litt av før, så husker den av og til forrige posisjon, men som oftest begynner den på begynnelsen hver gang. Irriterende å måtte spole hele tiden.

Noen ganger husker den hvor jeg stoppet avspilling første gangen, og starter alltid derfra (hvis jeg velger å "fortsette avspilling"), selv om jeg stoppet avspilling et annet sted sist...

Noen som har noe info om dette? Noen som vet hvordan jeg kan få den til å huske hvor jeg var?

(Hele boksen låser seg også av og til i opptakslisten, slik at den må resettes. Noe som er kjedelig hvis den har opptak på gang)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg avbryter med stop eller TV så husker den hvor jeg var men ikke hvis jeg trykker My Tv eller rett i st.by.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dennis
    Hvis jeg avbryter med stop eller TV så husker den hvor jeg var men ikke hvis jeg trykker My Tv eller rett i st.by.
    Slik er min også. Den husker alltid hvor jeg er hvis jeg trykker stopp.
    Men den har jo stadig den irriterende bug'en som kaster en ut av opptaksavspilling når et nytt programmert opptak starter i bakgrunnen.. Når dette skjer, husker den ikke hvor det skjedde. Da må en starte avspillingen på nytt og spole seg fram til korrekt sted. Jeg har en enhet som er stillegående og stabil og ellers fungerer godt. men akkurat denne bug'en finner jeg utrolig irriterende. Jeg synes det er utrolig at den enda ikke er fikset.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Slik er min også. Den husker alltid hvor jeg er hvis jeg trykker stopp.
    Men den har jo stadig den irriterende bug'en som kaster en ut av opptaksavspilling når et nytt programmert opptak starter i bakgrunnen.. Når dette skjer, husker den ikke hvor det skjedde. Da må en starte avspillingen på nytt og spole seg fram til korrekt sted. Jeg har en enhet som er stillegående og stabil og ellers fungerer godt. men akkurat denne bug'en finner jeg utrolig irriterende. Jeg synes det er utrolig at den enda ikke er fikset.
    Da har du vel parabolversjonen? kabel fikk det fikset i siste sw.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dennis
    Da har du vel parabolversjonen? kabel fikk det fikset i siste sw.
    Ja, jeg har satellittversjonen. Har dette blitt fikset for kabelversjonen? Da er det håp at det snart blir fikset for satellittversjonen også, da:-)
    Men jeg håper også det snart kommer info om de nye mottakerne det har versert rykter om så lenge nå.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •