Endelig en HD kanal inn i Altibox Basispakken - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Spennende, rent bortsett fra at jeg da må ha en ny dekoder(tok ikke den HD klare når jeg bestilte).
    Og det faktum at de ikke har den inne. Ringte de her om dagen, og de hadde ikke den PVR dekoderen inne i det hele tatt. Skuffende.

Positivt også at de uten kostnad har økt internett forbindelsen fra 10-10 til 15-15 bare for å være snille! Ikke at jeg trenger det, men dog!

Altibox er ikke så værst alikevel føler jeg!
    Vi har internett, tv og telefon.. har dog ikke fått økt hastighet... når skulle dette inntreffe?

Forresten ikke så fornøyd med pvr dekoderen til lyse... utrolig treig og manglende funskjoner iforhold til konkurrentene samt sjelden oppdateringer..samtidig som hd tilbudet er dyrt og dårlig..har blitt litt bedre i d siste, men ikk mye...

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bloomblaster
    Vi har internett, tv og telefon.. har dog ikke fått økt hastighet... når skulle dette inntreffe?

Forresten ikke så fornøyd med pvr dekoderen til lyse... utrolig treig og manglende funskjoner iforhold til konkurrentene samt sjelden oppdateringer..samtidig som hd tilbudet er dyrt og dårlig..har blitt litt bedre i d siste, men ikk mye...
    Det de sier er innen utgangen av Januar 2010. Så får vi jo se om du merker noe.

I går satt jeg å så på fotball fra La Manga på Altibox, de sender alle kampene derfra også. Mye som er bra med Altibox også.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har den Motorola boksen 1910, altså den uten PVR. Høyeste oppløsning er vel 1080i, trodde at 1080P var det ultimate? Vil dette ha noe og si?
    Fikk se forskjellen mellom Eurosport vanlig og HD her i helga på satelitt, forskjellen var jo enorm. Synes ikke forskjellene er like store når det gjelder SVT HD og vanlig hos Altibox

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må huske at langt ifra alt som sendes på SVT HD er i HD. Faktisk ganske lite spør du meg.
    Av en eller annen grunn så jeg litt på Nyttårskonserten i HD på SVT. Switchet så over til samme sending på NRK, himmelvid forskjell.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fungerer EPG for SVT HD for dere?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Millmaker: Vet at HD sendingene er merket med SVT HD. Men synes ikke det var det helt store, men det komme nok an på type sending også. På Eurosport så jeg litt fra Australian open, og der er det jo en del kontraster og sterke farger, så sikkert derfor jeg ble imponert, men jeg ser jo at HD pakken fra Altibox kan bli aktuell. Er den verdt pengene?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •