Dekoder til GET digital tv med HDMI

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dekoder til GET digital tv med HDMI

Hei, jeg har idag GET startpakken.
    Har ingen planer om å gå for HD pakke osv enda, men har lyst på en dekoder med HDMI ut og bedre bilde enn den vanlige GET boksen.

Finnes det alternativer til GET sine bokser som ikke krever at jeg betaler dem over 12mnd osv? Er det mulig å kjøpe brukt? Eller må jeg bestille et produkt hos GET som blir matchet til mitt abonoment???

Jeg har ikke behov for opptak etc, skal kun ha et skikkelig bilde i digital kvalitet.
    I dag sender jeg bilde analogt over en kompositt kabel, projektoren gir sitt dårligeste bilde på denne måten, alle de andre inngangene gir et mye bedre bilde.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,884
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av FredrikC
    Hei, jeg har idag GET startpakken.
    Har ingen planer om å gå for HD pakke osv enda, men har lyst på en dekoder med HDMI ut og bedre bilde enn den vanlige GET boksen.

Finnes det alternativer til GET sine bokser som krever at jeg betaler dem over 12 osv? Er det mulig å kjøpe brukt osv? Eller må jeg bestille et produkt hos GET som blir matchet til mitt abonoment???

Jeg har ikke behov for opptak etc, skal kun ha et skikkelig bilde i digital kvalitet.
    I dag sender jeg bilde analogt over en kompositt kabel, projektoren gir sitt dårligeste bilde på denne måten, alle de andre inngangene gir et mye bedre bilde.
    Skal du ha GET med HDMI så må du bytte til HD boksen....sånn er det hos CD og Viasat...bare HD boksene gir deg HDMI ut...vet ikke om du MÅ abb. på HD kanaler for å få HD boksen...prisforskjellen er 20 kr i mnd såvidt jeg vet...
    På sikt så blir vel også GET sine kanaler tilgjengelige med CAM....da sliper du boksen, men GET går jo glipp av sine leieinntekter av boksene...så time will show...
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Get sin HD-dekoder (ikke PVR) koster 49 ekstra i måneden. Man må ikke abbonere på noen kanaler, men om man skulle ønske noen koster de vel også 49 pr mnd om man ikke går for en HD-pakke...

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den koster 89 i mnd + 299 i "etablering".
    Er disse å oppdrive brukt eller disse "leid" av kunden så de må leveres tilbake når man sier opp abonnement?

Men det er altså kun GET sine egne bokser som duger som dekodere da altså... Smart økonomi fra get sin side...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •