Canal Digital - CAM - Sony 40W4000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital - CAM - Sony 40W4000

Hei

Ser at temaet er tatt opp noen ganger tidligere, men føler meg ikke helt overbevist om dette fungerer.

Spørsmålet er: Vil man kunne kjøpe en CAM i fra CD og få det til å fungere med den interne dekoderen i Sonys 40W4000?

Jeg ser at Sony 40W5500 er på godkjent listen til CD, og ut i fra denne sammenligningen så ser jeg ingen grunn til at også 40W4000 også burdere fungere?

Alle innspill mottas med stor takk!

Så et siste spørsmål. Kan man bare kjøpe CAM og kort i fra CD, eller må man også kjøpe en ekstern dekoder (som jeg ikke har planlagt å bruke).

Mvh.
    Grant_Lee

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Jeg har Sony 40W4000, og kjøpte godkjent CAM så fort Canal Digital åpnet for dette på kabelnettet. Det fungerer helt fint, alle kanaler ble funnet automatisk, og bildekvaliteten er bra. Eneste problem er at underteksten mangler på noen av HD-kanalene (ikke alle), og at EPG kun viser to program fram i tid med mindre jeg har vært innom TV4 en liten tur... Ikke sikkert at disse problemene har noe med tv-en å gjøre, jeg har ikke noen annen tuner å sammenligne med.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av helgrim
    Hei!

Jeg har Sony 40W4000, og kjøpte godkjent CAM så fort Canal Digital åpnet for dette på kabelnettet. Det fungerer helt fint, alle kanaler ble funnet automatisk, og bildekvaliteten er bra. Eneste problem er at underteksten mangler på noen av HD-kanalene (ikke alle), og at EPG kun viser to program fram i tid med mindre jeg har vært innom TV4 en liten tur... Ikke sikkert at disse problemene har noe med tv-en å gjøre, jeg har ikke noen annen tuner å sammenligne med.
    Jeg har også denne tvn. Funka veldig bra med cam hittil. Kjenner meg igjen i mangler på noe underteksting. Spesielt på HD kanalene er det litt tilfeldig når det er teksting. Har nå oppdaga at jeg har mista SVT1 og 2. Hva bør jeg gjøre for å få de kanalene tilbake?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har også så og si alt av digital sendte kanaler borte. Dette har jeg fundert over og har kommet til en foreløpig konklusjon: Programkort og CAM er ikke Pairet! *må ringe til CD snarest*

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Takk for svarene som er kommet.

Det begynte relativt bra, men jeg ser nå at det er diverse utfordringer med denne kombinasjonen av TV, CAM og kort.

Fint om dere fortsetter å poste info. om hvordan ting endrer og evt. løser/løser seg ikke.

Mvh.
    Grant_Lee

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, det fungerer fint her fortsatt (Trondheim). Jeg har godkjent CAM og et programkort som CanalDigital har registrert på denne CAMen. Det er nok mange som har prøvd andre typer CAM sammen med et programkort de har hatt fra før. Det ville ikke være så rart om dette slutter å virke nå etterhvert som CD starter med pairing av kort og CAM/tuner. Spør hos forhandler, jeg kjøpte på el-kjøp, og sa klart i fra at det var 40W4000 jeg hadde.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •