Bygger hus, parabol eller altibox - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Hvor ofte skjer dette da? Jeg har en 80cm antenne med "LNB paraply". Jeg har aldri opplevd å miste signal pga vær. Jeg har riktignok opplevd å måtte finjustere antennas posisjon. Men det må være minst 5 år siden jeg var på taket nå....
    Ja, det var vel en 3-4 årsiden jeg også har vært på taket, men det betyr ikke at andre har problemer. Jeg kjenner til ganske mange tilfeller hvor folk sliter med i justere inn sin parabol, riktig nok når den først er justert riktig så kan den være problem fri i mange år.

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av halvnakke
    Har selv hatt Altibox fra Lyse så og si siden det ble lansert , nå er jeg lei og går til anskaffelse av en dreambox heller , dråpen er at de ikke har planer om å tilby Canal Pluss sport HD i 'overskuelig fremtid'...
    Jeg har også Altibox fra Lyse. Jeg er litt overrasket over at de har hele 4-5 kanaler bare med fotball. Jeg hadde foretrukket en sportskanal som dekket mer enn fotball. Jeg er mer interessert i idretter som sykkel, løping, styrkeløft og boksing. Men nei, fotball for alle penga.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zatz
    Ja, det er "alti" grønnere på den andre siden av gjerdet Det er ikke uten tvil at det er forskjeller mellom alle leverandører, man må bare velg den som passer best. Så hvis det er CD Sport i HD som er viktigest for deg så har du jo ikke noe valg....

Jeg har hatt Altibox bare en liten stund og er kjempe fornøyd, det er ting som kan bli bedre, men sånn er det hos alle leverandører. Jeg begynner å bli lei av å ha den skåla hengende på taket.... og jeg tror det også er mange som har problemer med at parabolene ikke er justert ordentlig inn. Hvor vind, snø, regn og defekt hoder setter en stopper for en hyggelig TV-kveld. Jeg har hørt om flere som har fått satt opp parabolene sine av profesionelle, men alikevel så er dem dårlig justert inn.
    Hehe. Jada , Altibox er langt i fra et elendig produkt , de har mye bra og skal ha kudos for det.
    Men har enn fulgt utviklingen fra den spede begynnelse og frem til i dag så ser enn utviklingen , det minner mer og mer om overgangen fra Televerket til Telenor..
    Naturligvis skal Altibox , og iofs Lyse drifte forsvarlig , men gangsynet er blitt borte.
    Meldte inn feil på hd-kanalene da lyden ble borte , fikk svar etter 1 mnd at dette var et 'issue'e med den box'en jeg hadde da , det var bare å kutte ut hdmi-kabelen så var problemet løst...
    Tidligere hadde jeg stort package-loss på internet-connectionen min , som var en big case på den tiden da jeg spilte fps på relativt høyt nivå og trengte low ping og 0 loss , dette ble løst etter 4 mnd med gjentatte klager.
    Ved begge insidenter var det null vilje til å redusere fakturabeløpet , selv om de vedgikk at jeg ikke hadde fått produktet jeg hadde betalt for.
    Ingen big deal isolert sett , men det er er småting som eskalerer det negative helhetsinntrykket ut i fra hvor høyt de gikk i markedsføringen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dobermann
    Jeg har også Altibox fra Lyse. Jeg er litt overrasket over at de har hele 4-5 kanaler bare med fotball. Jeg hadde foretrukket en sportskanal som dekket mer enn fotball. Jeg er mer interessert i idretter som sykkel, løping, styrkeløft og boksing. Men nei, fotball for alle penga.
    Nå har det seg sånn at fotball er mainstream-idretten , også i det rare landet vi bor i som strengt tatt er for spesielt interreserte.
    Regner med at det er Canal Pluss og eller Viasat du refererer til her.
    Jeg er nok over gjennomsnittet interresert i sykling , og andre idretter som får mindre mediadekning med unntak av Tour De France. Til opplysning så er det faktisk mye rart på nevnte kanaler , dvs på ukurante tider på døgnet
    Jobber selv skift så det hender at jeg sapper litt 0300 eller 0700 på disse kanalene , det er masse golf og boksing og baseball og rare ting fra ESPN og huj og hey.
    Segmentet du nevner dekkes nok best av Eurosport uansett , leveres også i HD fra Altibox , så ser ikke helt hva problemstillingen er ? Ingen som tvinger deg til å se fotball ?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •