Ustabilt signal TV-N HD, Zebra og Filmkanalen.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ustabilt signal TV-N HD, Zebra og Filmkanalen.

Har til tider problemer å få inn disse kanalene, noen ganger funker det, andre ganger ikke:-(
    Har CD kabel-TV (digital) og dekoder innebygget i TV (KDL-40W5500).

Signalstyrken er "høy" ifølge menyen på TVn.

Noen andre som har samme problem??

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På min Samsung LE40B535 får jeg inne alle kanaler (CD kabel-tv) gjennom godkjent CAM, men får ikke bilde på TVN HD.
    Det er den eneste kanalen som ikke vises korrekt. Får meldingen "forvrengt signal". Noen som har en ide om hva dette kan skyldes...?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ordnet seg idag

Snakket med CD og de kunne forklare at det var pga. jeg fortsatt brukte det gamle kortet til CD-dekoderen i min CAM.... Dette var ikke lenger aktivt og ville derfor ikke motta update fra CD, det er årsaken til dette probl.

Fikk CD til å fjerne pairing og har nå satt inn det nye kortet. Nå virker alt strålende8-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stig73
    På min Samsung LE40B535 får jeg inne alle kanaler (CD kabel-tv) gjennom godkjent CAM, men får ikke bilde på TVN HD.
    Det er den eneste kanalen som ikke vises korrekt. Får meldingen "forvrengt signal". Noen som har en ide om hva dette kan skyldes...?
    Har hatt samme problem (med samme TV), men det løste seg ved å slette kanalen og legge den til manuelt (290000 khz, qam 256). Det jeg sliter med er at TV'en er så ulidelig treg ved oppstart. Det tar ca 25 sek før det kommer noe bilde på de digitale kanalene. (Analoge kanaler kommer på et øyeblikk) Noen som vet hva dette kan syldes? Bruker godkjent CD CAM.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IronHammer
    Har hatt samme problem (med samme TV), men det løste seg ved å slette kanalen og legge den til manuelt (290000 khz, qam 256). Det jeg sliter med er at TV'en er så ulidelig treg ved oppstart. Det tar ca 25 sek før det kommer noe bilde på de digitale kanalene. (Analoge kanaler kommer på et øyeblikk) Noen som vet hva dette kan syldes? Bruker godkjent CD CAM.
    Jøss, 25sek var lang tid Må være noe galt da....

På min W5500 tar det ca 5sek til bildet er synlig. Har forøvrig "disablet" analoge kanallister så vet ikke hvor lang tid de bruker..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •