CA-modul og LG 42PQ3000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CA-modul og LG 42PQ3000

Hei alle sammen! Kjøpte Conax CA-modul til min LG 42PQ3000 men får det ikke til å virke. Dvs TV'n mottar informasjon fra Canal Digitalkortet, men jeg finner ingen kanaler utenom de analoge kanalene som jeg også har uten dekoder. Er det noen som har tips/erfaring med dette? Har prøvd selv i flere dager nå og er takknemlig for hjelp :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, se spec på TV'en din under. Den har ikke innebygget dekoder for kabel-TV. Du må derfor bruke en ekstern dekoder.

Tuner

Analog PALⅠ/I', PAL/SECAM BG/DK, Secam L/L', NTSC M(AV ONLY)

DVB-T (Digital for terrestrial) Yes

DVB-C (Digital for cable) No

MPEG 4 Yes

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så dumt. Selgeren på Elkjøp fortalte at den hadde innebygget dekoder for kabel TV. Får ta det opp med dem. Men tusen takk for hjelpen!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av morpau
    Så dumt. Selgeren på Elkjøp fortalte at den hadde innebygget dekoder for kabel TV. Får ta det opp med dem. Men tusen takk for hjelpen!
    Så vidt jeg kjenner så selger Elkjøp (og Lefdal) en litt spesiell utgave av LG 42PQ3000, som de kaller 42PQ3500 - fins for eks. ikke på LG's nettsider.
    Denne TV'en har både DVB-T og DVB-C, pluss en del andre ting (for eks. DivX fra USB).

Dessverre har den mistet muligheten til å slå av bilde og bare kjøre musikk, noe jeg ville ha for å lytte til radio og/eller mp3 fra USB. (Syns egentlig dette er ganske merkelig: når man spille mp3, får man en musikkavspiller på skjermen, hele tiden - men dette er plasma, det tåler jo ikke faste bilder :-?) Så vidt jeg forstår har 42PQ3000 denne muligheten, som en del av strøm-sparing..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •