Finnes det rikstv tuner med conaxcam støtte?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Finnes det rikstv tuner med conaxcam støtte?

Får ikke til floppydtv opplegget mitt og vurderer å kjøpe en tuner, men fins det sånne tunere som støtter conax cam? Da hadde jeg ikke trengt å parre kortet med tuneren og kunne enkelt gått tilbake til floppydtv hvis jeg ville senere da kortet fortsatt ville vært parret med den technisat conax camen.

Active
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zulo
    Får ikke til floppydtv opplegget mitt og vurderer å kjøpe en tuner, men fins det sånne tunere som støtter conax cam? Da hadde jeg ikke trengt å parre kortet med tuneren og kunne enkelt gått tilbake til floppydtv hvis jeg ville senere da kortet fortsatt ville vært parret med den technisat conax camen.
    Vet at DM8000 HDPVR støtter cammen til rikstv, men det koster flesk.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zulo

Jeg har 1 tuner og 3 camer med 2 stk rikstvkort. Begge kortene virker på alt. Rikstv parrer kortet ditt med alle enhetene du har registrert på deg.

Morten

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •