Se Rikstv på soverommet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Se Rikstv på soverommet

Hei!

Jeg har idag Grundig dekoderen fra RiksTv. Kjører denne på stua men har nå tenkt å bruke signalene fra denne på tven på soverommet som ligger i veggen rett bak tven.

Kan jeg kjøpe en HDMI Switch eller en boks som kan duplisere signalet fra dekoderen min og vise på tven på soverommet? Eller anbefaler dere trådløst?

Hva med fjernkontroll og swithcing av kanalene.....

Håper på svar!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes HDMI splittere, men det kan hende at det ville vært like greit med en ekstra tuner, så har det vært enklere å bytte kanal også?
    Du trenger jo ikke nødvendigvis ekstra abonement heller om du bare tar med deg kortet ditt på soverommet. Ekatra abb. koster rundt 70,- i måneden, så om du titter mye på TV på soverommet kan kanskje det være den enkleste løsningen.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En god løsning for fjernkontroll kan fort bli like dyr som resten av opplegget...

Uten egen dekoder på hvert rom må du uansett velge samme kanal begge steder. Og da er noe av poenget borte for min del.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •