SportN legges ned fra 15.september - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 57
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    VIASAT: For de som allerede er kunde hos Viasat og har sports pakken i sin kanalpakke vil Viasat Fotball være med i prisen de allerede betaler. Viasat Fotball vil starte sendingene den 15/08, og erstatter da for kanalen Viasat SportN som har sine siste sendinger den 14/08.

ALTIBOX/LYSE: Viasat Fotball kommer den 15 september og blir lagt inn i vår Viasat Sport kanal pakke

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viasat Fotball erstatter SportN
    Viasat satser stort på fotball, og lanserer kanalen Viasat Fotball den 15. september. Denne nye Fotballkanalen vil erstatte SportN.

Fra 15.september til 31.oktober vil alle Altibox kunder som i dag har Viasat SportN få fri tilgang til Viasat Fotball.

Viasat har kjøpt rettighetene til halvparten av kampene i VM i Sør-Afrika sommeren 2010 fra NRK. Dermed skal kampene fra VM fordeles likt mellom Viasat og TV2. Viasat Fotball vil i tillegg vise alle tirsdagskampene i Champions League. Viasat Fotball blir en betal kanal, som overtar storkampene i Europas mest prestisjefulle turnering på tirsdager. Onsdager vil hovedkampen vises på søsterkanalen Viasat 4.

Fra og med 31.10.09 tilbys Viasat Fotball ved å kjøpe en av følgende tv pakker:
    - Viasat Underholdning
    - Viasat Sport , her inngår Viasat Fotball, Sport, Motor, Golf og HD
    - Viasat Film og Sport med alle TV1000 kanaler og alle Viasats sportskanaler

Altibox - Nyheter

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, har det blitt kjent noe nytt vedrørende nedleggelsen av SportN for Riks-TV-kunder?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av prasa93
    Hei, har det blitt kjent noe nytt vedrørende nedleggelsen av SportN for Riks-TV-kunder?
    Siste jeg hørte fra Riks-TV var at det fortsatt ikke var klarert hvem som overtar plassen til SportN. Men det var vel på fredag eller noe slikt.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ecberg
    Siste jeg hørte fra Riks-TV var at det fortsatt ikke var klarert hvem som overtar plassen til SportN. Men det var vel på fredag eller noe slikt.
    Snakket med kundeservice hos RiksTV i dag og de vet ingenting enda...som vanlig.
    Slo meg forresten til ro med at TV2Sport vil vise CL også, men selvfølgelig skal de sende kampene på TV2Sport 2 (ihvertfall fra første runden) som ikke er tilgjengelig for RiksTV-kunder:evil: Skjønne det de som kan

Newcomer S0und's sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nordbø
    Snakket med kundeservice hos RiksTV i dag og de vet ingenting enda...som vanlig.
    Slo meg forresten til ro med at TV2Sport vil vise CL også, men selvfølgelig skal de sende kampene på TV2Sport 2 (ihvertfall fra første runden) som ikke er tilgjengelig for RiksTV-kunder:evil: Skjønne det de som kan
    Typisk idioti :-P er helt utrolig.. lenge leve kanaler som ikke kan vises på RiksTV med fotball!:?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av S0und's
    Typisk idioti :-P er helt utrolig.. lenge leve kanaler som ikke kan vises på RiksTV med fotball!:?
    Vel, hvis det er et bredt kanalutvalg man er ute etter, bør man kanskje kikke på noe annet enn RiksTV?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, men ikke alle som har mulighetene for det, vet du.

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nettopp flyttet og fått innstallert parabol fra canal digital, og jeg har entertain pakke for å kunne se engelsk fotball.
    Har hele tiden vært fornøyd med å også ha Viasat 4 til å se Champions League på.
    Men har jeg skjønt det riktig med at nå vil jeg kun få sett onsdags kampene i CL??

For jeg regner med Viasat ikke blir å finne på min Canal Digital parabol??..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Vel, hvis det er et bredt kanalutvalg man er ute etter, bør man kanskje kikke på noe annet enn RiksTV?
    Helt riktig Ole.Jeg er veldig glad for at jeg har kjøpt meg Freesat box fra UK.Under VM i Sør-Afrika skal BBC HD sende 42 kamper og ITV HD skal sende 42 kamper.Dette koster ingenting bortsett fra tuner som du får for ca.kr.1800.Haken er at du må befinne deg på Vestlandet og det er det jo endel som gjør.For å si det rett ut jeg driter i diskusjonen med NRK og Viasat og TV 2.Itillegg sender ITV HD flere CL kamper.Er det ikke morro??? Kanskje litt egoistisk,men morro.
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    United på ny kanal / Nyheter / Nyheter / MUSCSB - united.no

Alle TV-kunder hos Altibox vil ha Viasat Fotball tilgjengelig ut oktober

Alle Gets digital-TV-kunder har tilgang til Viasat Fotball i en kampanjeperiode ut oktober

Abonnerer du på Sportspakken fra Viasat finner du Viasat Fotball på kanalplass 8 eller 17. Kanalen blir tilgjengelig uten prisøkning.

Kabel-TV-kunder hos Canal Digital vil ikke ha tilgang til Viasat Fotball. Årsaken er at Canal Digital inntil videre ikke ønsker å distribuere Viasat Fotball i sitt kabel-TV-nett.

Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vaaland
    United på ny kanal / Nyheter / Nyheter / MUSCSB - united.no
    Kabel-TV-kunder hos Canal Digital vil ikke ha tilgang til Viasat Fotball. Årsaken er at Canal Digital inntil videre ikke ønsker å distribuere Viasat Fotball i sitt kabel-TV-nett.
    Og grunnen til at CD ikke vil distribuere Viasat Fotball er at de ikke vil distribuere viasat fotball..

Og grunnen var...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Viasat Fotball

Kondolerer til Dere med CD haha CD kan kaste seg, Ikke imponert over dette lol
    fryder meg at Scums Man u ikke får se laget sitt hos cd.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stølen
    Helt riktig Ole.Jeg er veldig glad for at jeg har kjøpt meg Freesat box fra UK.Under VM i Sør-Afrika skal BBC HD sende 42 kamper og ITV HD skal sende 42 kamper.Dette koster ingenting bortsett fra tuner som du får for ca.kr.1800.Haken er at du må befinne deg på Vestlandet og det er det jo endel som gjør.For å si det rett ut jeg driter i diskusjonen med NRK og Viasat og TV 2.Itillegg sender ITV HD flere CL kamper.Er det ikke morro??? Kanskje litt egoistisk,men morro.
    Stølen
    Er det bare å kjøpe seg en boks å få den sendt til norge slik helt uten videre?

Er det mulig å få inn dette i Moldeområdet?

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    Ha ha, konolerer selv, med den mest toskete og dumme kommentaren ever.
    Følg med fremover, og du vil se at halvparten av Liverpools (og andres) kamper også ikke vil bli vist på Viasat 4...
    Blir kun onsdags kampene der, og såvidt meg bekjent så er vell kampene annenhver gang på tirsdag - onsdag...

Active mean69 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    6160 Hovdebygda
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tv6 sender Besiktas - Manchester United ikveld.

Hvordan få adgang til Viasat Fotball: http://www.viasat.no/Nyeste-informas...t-Fotball.html

Active mean69 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    6160 Hovdebygda
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    Like intelligent innlegg som det bruker å være på leserinnleggene på Vg og Dagbladet. Hold deg får god til å poste slik dritt her!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mean69
    Like intelligent innlegg som det bruker å være på leserinnleggene på Vg og Dagbladet. Hold deg får god til å poste slik dritt her!
    Støttes 100%.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor skal jeg se Kick boksing og andre kamp sporter nå da? Tragisk at vi som har Rikstv ikke skal ha mulighet til å se sport utenom det som sendes på tv2/tv3. Nå liker jeg ikke fotball, men jeg liker motor sport og kamp sport.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor velger folk Rikstv egentlig?