Altibox viken MTVHD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Altibox viken MTVHD

Har problemer med MTVHD bildet og lyd fryser i ett sekund nesten hele tiden.
    Er det noen fler som har samme problem?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordboer
    Har problemer med MTVHD bildet og lyd fryser i ett sekund nesten hele tiden.
    Er det noen fler som har samme problem?
    Har ikke sjekket MTVHD men har et liknende problem med EurosportHD og VM i friidrett. Her fryser bilde og lyd stadig vekk. Noen ganger skjer det flere ganger i minuttet og andre ganger kan det ta relativt lang tid mellom hver gang. Virker som det stort sett er VM sendingene - NRK har det ikke men heller ikke HD og HD er STORT på friidrett:-D
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han på viken mente jeg skulle prøve en kabel fra receiver og rett i hjemmesentral og ikke på ett punkt på veggen som jeg har nå.Det er litt mye styr å drive med da der er trangt,men er ikke det bortkasta det har vel ingenting med det å gjøre?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Har ikke sjekket MTVHD men har et liknende problem med EurosportHD og VM i friidrett. Her fryser bilde og lyd stadig vekk. Noen ganger skjer det flere ganger i minuttet og andre ganger kan det ta relativt lang tid mellom hver gang. Virker som det stort sett er VM sendingene - NRK har det ikke men heller ikke HD og HD er STORT på friidrett:-D
    Ja jeg har det av og til på eurosport og,voom kanalen er også dårlig,tror jeg sier fra denne HD pakka når kanalene er så dårlige hvis ikke de fikser opp i dette.

Vil vel tro at problemet ligger hos dem og ikke meg,men da må jo dette gjelde alle viken kunder med HD pakka.Kan noen med viken HD pakka sier ifra om de har samme problem eller om det er bare meg.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordboer
    Ja jeg har det av og til på eurosport og,voom kanalen er også dårlig,tror jeg sier fra denne HD pakka når kanalene er så dårlige hvis ikke de fikser opp i dette.

Vil vel tro at problemet ligger hos dem og ikke meg,men da må jo dette gjelde alle viken kunder med HD pakka.Kan noen med viken HD pakka sier ifra om de har samme problem eller om det er bare meg.
    Har sett hakking/bildefrys på Eurosport HD (Canal D.) men så langt kun på friidretts VM når de filmer fra motorsykkel ute i feltet. Den typen bildefrys på motorsykkelkamera er mer eller mindre normalt. Bildene fra motorsykkelkamera har heller ikke stort bedre kvalitet enn SD video. Det er vel vanskelig å få overført bildene trådløst fra en motorsykkel (spesielt HD bilder som krever enorm båndbredde). Har ikke slagt merke til bildefrys på bildene fra stadion osv.

Edit: Friidretten hakker også fælt på NRK når motorsykkel kamera benyttes så dette er tydligvis en produksjonsfeil i Tyskland. Sikkert ikke lett å få til trådløs overføring uten avbrudd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •