Internett via kabeltv: mistet signal i et rom

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Internett via kabeltv: mistet signal i et rom

Hallo
    Har internett via kabeltv fra canaldigital. I et rom får jeg ikke internett-signaler, bare tv-signaler (som i grunn er gode). Det virket før men ikke nå lenger. Har prøvd å bytte uttaket i veggen til et jeg vet virker, men til ingen nytte. Det er bare i dette ene rommet det ikke virker...

Noen som har noen forslag til hva problemet er? :?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eselliken
    Hallo
    Har internett via kabeltv fra canaldigital. I et rom får jeg ikke internett-signaler, bare tv-signaler (som i grunn er gode). Det virket før men ikke nå lenger. Har prøvd å bytte uttaket i veggen til et jeg vet virker, men til ingen nytte. Det er bare i dette ene rommet det ikke virker...

Noen som har noen forslag til hva problemet er? :?

Har du to forskjellige modem? Prøv å bytt dem, kanskje det ene modemet ditt er deaktivert, da må du i så fall ringe CD. De kan jo også sjekke hvor sterke signaler det er inn til modemet ditt i TX og RX upstream og downstream, og evnt sende feilmelding om det er noe galt med målingene.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd med to ulike modemer, det hjalp ikke. Har også vært i kontakt med CD og de fikk ikke kontakt med modemet mitt når det var koblet til i dette rommet.
    Det rare er jo at det virket i dette rommet før, men ikke nå lenger. Det er vel litt rart om signalene plutselig skulle bli for dårlig?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •