Samsung dekoder og canal digital

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung dekoder og canal digital

Kjøpte nettot samsung 40" lcd, 5 serien.. (le40b535)
    skal vist være dekoder med, men er det bare rikstv eller kan den funke med canal digital også, som jeg har kabel abo fra. Når jeg søker etter digitale kanaler finner jeg alle kanalene som med dekoderen (bestilt fra canal digital) ned i stua. og jeg får program guide som jo er veldig! nyttig, derimot når jeg prøver og se en kanal får jeg "forvrengt signal". Får jeg denne erroren pga det ikke greier og dekode signalene og kan den inbygde dekoderen gjøre dette?
    Får jo inn analoge signaler fra kabeltv med det er uten program guiden som er veldig dumt =(
    noen som vet?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne TV-en skal være godkjent for digital kabel-TV fra CD. Problemet er om du snakker med CD så er det ingen som vet noen ting.

For å kunne vise de digitale kanalene fra CD på din TV må du ha en CAM-modul som støtter CONAX (f.eks. RiksTV CAM eller anne Conax CAM) og et CD programkort. Dette setter du inn i TV og "forvrengt signal" meldingen vil forsvinne.

Har selv en slik Samsung TV hvor jeg benytter en Dilog Conax CAM-modul kjøpt på Komplett.no og CD kort. Fungerer utmerket på SD og HD kanalene.

Newcomer bflemmin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har vi noen garanti for at canal dig fortsatt vil støtte dette, og ikke plutselig finne på noe eget som ødelegger for det som funker. hva med dette parring av kort og dekoder, er vel snakk om at CD skal begynne med dette, og da vil vel ikke slike cam'er funke....

skal selv kjøpe 55 ekte led når den kommer og det å dytte kortet rett i tv'n må vel være veldig greit he he

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •