Rikstv stengt - hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Rikstv stengt - hjelp

Heisann!

Som tittel viser så er nå riks tv stengt hjemme hos meg, dette har mangen grunner som igjen har ført til ubetalt regning.

Det som har skjedd er at den personen som eide denne grundig mottakeren og som hadde abb har flyttet utenlands, derfor har ikke regningene blitt betalt. Jeg overtok denne mottakeren for å ha gratis tv en liten stund, og i dag skjedde det - De stengte den.

Kan jeg da i morgen løpe bort på expert og si at jeg vil ha et kort med kun nrk og tv2 på? Jeg har også lest at dette skal være gratis - Får jeg det gratis på expert?

Og, vil dette kortet fungere på den mottakeren jeg har til 1 kr? Eller må jeg kjøpe meg en "åpen" en?

Er det noen som kan hjelpe meg med en løsning her? Parabol er nok dessverre uaktuellt da det skjemmer nabolaget

Takker for hjelp, og send gjerne pm om du har noen kreative løsninger :twisted:

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TomJul
    Heisann!

Som tittel viser så er nå riks tv stengt hjemme hos meg, dette har mangen grunner som igjen har ført til ubetalt regning.

Det som har skjedd er at den personen som eide denne grundig mottakeren og som hadde abb har flyttet utenlands, derfor har ikke regningene blitt betalt. Jeg overtok denne mottakeren for å ha gratis tv en liten stund, og i dag skjedde det - De stengte den.

Kan jeg da i morgen løpe bort på expert og si at jeg vil ha et kort med kun nrk og tv2 på? Jeg har også lest at dette skal være gratis - Får jeg det gratis på expert?

Og, vil dette kortet fungere på den mottakeren jeg har til 1 kr? Eller må jeg kjøpe meg en "åpen" en?

Er det noen som kan hjelpe meg med en løsning her? Parabol er nok dessverre uaktuellt da det skjemmer nabolaget

Takker for hjelp, og send gjerne pm om du har noen kreative løsninger :twisted:
    Jeg vil tro du kan få gratiskortet som vil gi TV2 ut 2009. Fra 2010 blir TV2 betal-tv i bakkenettet.

Noter ned alle serienummer osv. som du måtte finne på Grundig boksen (kortet blir knyttet mot serienummer). Gå i en Expert butikk eller liknende for å be om smartkort.

Det eneste mulige problemet er kanskje dersom den forrige eieren ikke har fullført en bindingsperiode men det finner de nok ut i butikken eller dersom du ringer RiksTV kundeservice. Det kan være lurt å ringe RiksTV kundeservice for å få greie på hvordan du bør gjøre dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bindingstid

Den er bundet til oktober dette året fikk jeg vite, betyr det at jeg ikke kan få gratiskort til denne dekoderen?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •