Problemer med PVR og Samsung LE46A866

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Problemer med PVR og Samsung LE46A866

Er registrert på AVforum i dag, og kaster meg ut i det med en gang, da jeg skjønner det er mange dyktige folk her med kunnskap om det meste :-)

Jeg har akkurat kjøpt en Samsung LE46A866 på HI Fi Klubben. Har foreløpig en vanlig PVR fra CD, ikke HD. Kjempefornøyd med ny lekker tv, men: Når det er tv-bilder med store lyse/hvite flater, f.eks. reklameplakater med lite tekst vrenger bildet seg, enten i toppen eller over hele skjermen. Dette problemet oppstår ikke ved avspilling av dvd eller bd. Har også testet bildet via en vanlig HD-dekoder med både hdmi og scart, og da fungerer alt greit. Er det noen som har erfaring med dette? Klarer ikke en vanlig PVR (fra CD) å levere gode nok signaler til min tv eller er det tv`en som har feilen?
    Har hatt folk fra HI Fi Klubben her for å se på saken, men de har ikke vært borti dette før sier de.
    Er løsningen å kjøpe en HD PVR fra CD for å unngå problemet? (Er rimelig skeptisk til akkurat det produktet etter å ha lest "kilometervis" av innlegg med ymse dårlige erfaringer....)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At tv-en ikke klarer "lyse" RGB signaler er merkelig, sjekk om ikke siste software fikser det Filarkiv SAMSUNG

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset! Har snakket med CD nå, de sender en ny PVR i dag slik at jeg får prøvd ut den muligheten også. Skal prøve å oppdatere software også! Men siden alt fungerer bra på andre signalkilder, tyder det vel kanskje på at det er PVR som er problemet?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny PVR er på på plass, og alt ser ut til å være ok nå.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •