Trenger HD PVR

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger HD PVR

Først må jeg si at jeg er ny på forumet og beklager på forhånd om denne tråden er i feil forum

Har kabel-tv fra NEAS (Nordmøre Energiverk AS) og kunne tenkt meg en HD PVR. NEAS tilbyr denne: HD PVR - Nordmøre Energiverk AS , men den er relativt stiv i pris i forhold til hva jeg tror kvaliteten tilsier (basert på den standard dekoderen som suger lut).. Noen som har erfaringer med den eller kan anbefale andre HD PVRe som fungerer på NEAS kabeltv-nett?

På forhånd takk

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å heller gå for et tv-kort i pcn ettersom den er koblet opp til TVn hele tiden uansett og det er relativt billig å kjøpe en større harddisk slik at jeg får tatt opp programmer. Jeg må ha et slikt kort fra leverandøren for å få HD, men har man en inngang på tv-kort til pc hvor man kan sette i et slikt kort, eller må jeg ha en boks innimellom der? Er litt fersk på akkurat det emnet, så om noen har litt hjelp og tips tar jeg i mot med stor takk.

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Det du trenger er et DVB-C-kort og en CA-modul. Du finner det på diverse nettbutikker. Hvis du sjekker HTPC-delen av forumet så finner du masse info og hjelp. Det finnes også mange forum på internett dedikert til nettopp dette emnet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •