Ikke mulig å flytte kanaler + bla i undersider/TTV?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ikke mulig å flytte kanaler + bla i undersider/TTV?

Har fått en Grundig 8860 PVR i hus i dag. Går det virkelig ikke an å få lagt kanaler i den rekkefølgen man vil, og går det ikke an å bla i undersider på tekst tv...?

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Du kan lage en eller flere favorittlister der du legger de kanalene du vil i den rekkefølgen du vil.Tekst tv bruker jeg ikke,så det kan jeg ikke deg svare på.

MVH
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nemesis
    Hei
    Du kan lage en eller flere favorittlister der du legger de kanalene du vil i den rekkefølgen du vil.Tekst tv bruker jeg ikke,så det kan jeg ikke deg svare på.

MVH
    Jeg prøvde å markere kanaler i den rekkefølgen jeg ville ha dem i en ny favorittliste før jeg skrev her, men det ble ikke noe forskjell. Må man rett og slett bare legge til en og en av gangen da for å få det i ønsket rekkefølge?

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Først lager du en favorittliste og gir den navn.Da får du opp kanalene som da kan velges ved å trykke OK.
    Ikke tenk på rekkefølgen,bare merk de kanalene du ønsker.
    Så trykker du back på fjernkontrollen.Lista er nå lagret med de kanalene du valgte.Trykk OK når lista er markert,og du får flere valg,bl.a flytt kanaler.Trykk OK på den kanalen du vil flytte og flytt den der du vil ha den.Trykk back for å lagre valgene.

MVH
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •