GET, analogt signal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

GET, analogt signal

Har Trippel-pakken fra Get. Telefon fungerer utmerket, internett gir hastigheter litt over det jeg skal ha, HD-PVR fungerer utmerket bortsett fra de feil som er nevnt i annen tråd.
    Så kommer problemet. De to apparatene som får signal fra HD-PVR fungerer som sagt utmerket. I tillegg har jeg to tv på analogt signal. Og her er det bare ræva. Varierende signalstyrke og masse støy på bilde. Iblant er signalet på TV3 så svakt at bildet forsvinner.
    Har tatt kontakt med GET flere ganger. Får det geniale svaret at jeg må ta strømmen på modemet så ordner det seg. Kan jo like godt stikke ut i garasjen og ta en prat med sveiseapparatet.
    Andre som opplever det samme?
    Jeg holder til i Kristiansand.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lite spørsmål: Du er helt sikker på at du i vanvare ikke har benyttet det andre antenneuttaket ? Jeg brukte den som er merket som TV til Get boksen, fint digitalt signal. Så tok jeg den andre, som står merket (joda! ) med radiosymbol, og brukte til analog TV-signal. Det ble jo bilde på endel kanaler, men ganske dårlig - og noen (hos oss NRK2) var nesten bare grøt.

Så sa Get servicetekniker at joda, radio-uttaket er med full vilje utstyrt med filter som kveler de analoge TV signalene (demper de ihvertfall) slik at det ikke skal bli bra. Så om du har gått i samme fella - radiohølet er kun til radio.

Men ellers skal jo Get levere flotte analoge signaler, er det noe galt så klag; de er helt greie her på barnerommet analogt men da med et uttak nr 2 vi betalte en tusenlapp til Get for.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •