Digitalt bakkenett på CanalDigital sin HD motaker.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Digitalt bakkenett på CanalDigital sin HD motaker.

Har en CD HD mottager (Sagem ITSD 81 HD) den bruker jeg på parabol med godt resultat. Den kan også ta in DTT signaler og der får jeg bare bilde og ikke lyd på de frie kanalene. De andre kanalene er blokkert på lik linje med de jeg ikke har abonement på på parabolen. Er det noen som vet hvordan en kan få lyd? Har prøvd med div. kabler og instillinger, men ikke lyd. På utvidet info på kanalen står det ingen lyd fil. Har ringt CD, men de kan ikke hjelpe fordi de ikke dekker bakkenettet. RiksTV kan ikke hjelpe for de har ikke godkjent mottageren. Grunnen til at jeg ønsker å kunne bruke bakkenettet i tillegg til parabol er de gangene en er på steder som en ikke har fri sikt til satelitten er å bruke plan B, bakkenettet. Hadde jo vært greit å greie seg med en mottager for begge fremfor å ha 2 mottagere. Er det noen her som vet? Har på andre forum (camping) hørt om folk som får det til, men nå er det tyst der, derfor prøver jeg her.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av catfish
    Har en CD HD mottager (Sagem ITSD 81 HD) den bruker jeg på parabol med godt resultat. Den kan også ta in DTT signaler og der får jeg bare bilde og ikke lyd på de frie kanalene. De andre kanalene er blokkert på lik linje med de jeg ikke har abonement på på parabolen. Er det noen som vet hvordan en kan få lyd? Har prøvd med div. kabler og instillinger, men ikke lyd. På utvidet info på kanalen står det ingen lyd fil. Har ringt CD, men de kan ikke hjelpe fordi de ikke dekker bakkenettet. RiksTV kan ikke hjelpe for de har ikke godkjent mottageren. Grunnen til at jeg ønsker å kunne bruke bakkenettet i tillegg til parabol er de gangene en er på steder som en ikke har fri sikt til satelitten er å bruke plan B, bakkenettet. Hadde jo vært greit å greie seg med en mottager for begge fremfor å ha 2 mottagere. Er det noen her som vet? Har på andre forum (camping) hørt om folk som får det til, men nå er det tyst der, derfor prøver jeg her.
    Sagem ITSD 81 HD støtter ikke HE-AAC lyd. Canal Digitals Sagem HDPVR fungerer med HE-AAC lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar. Fint og få det bekreftet, da blir det bare å kjøpe ny/annen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •