Hva synes dere om Riks TV sin kundeservice?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva synes dere om Riks TV sin kundeservice?

Heisann.

Jeg har hatt riks tv nå i litt over ett år og bindingstiden min har gått ut. Tenkte derfor jeg skal investere i PVR dekoder. Jeg blei veldig overrasket da jeg ringte kundeservicen og fikk beskjed om at det IKKE var mulig å binde seg for nye 12 måneder og få tuneren til 2999,-

Hva er dette for noe tull?? Jeg må derfor SI opp mitt nåværene abb for så å bestille på nytt. Dette er jo helt bak mål. I tilegg har dem 1 måned oppsigelse inneværene måned. Dvs at om jeg sier opp nå får jeg ikke bestilt nytt abb før 1. april.

Tenk om man måtte si opp sitt nåværene abb for å bestille nytt ett i mobilverdenen. Høres jo heelt merkelig ut dette.

Jeg tenkte at jeg i tilegg skal ha det abb jeg nå har og grundigtuneren min på soverommet. Og at dette da skal bli abb nr 2.

Det fikk dem heller ikke gjort. Det aktive abb får dem ikke satt som nr 2 hvis jeg bestiller nytt. Da er det det abb jeg nå bestiller som MÅ stå som nr 1 abb

Dettte er det verste jeg har hørt..hehe

Marius

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat sagt opp mitt abb pga pris stigningen de ikke hadde varslet meg om (bortsett fra på fakturaen jeg mottok).
    Dessverre betydde dette at jeg måtte betale kortavgiften for 6 nye måneder, da jeg akkurat hadde passert den forrige 6 måneders kontrakten.
    Ringte dem på nyttårsaften for å si opp. Men fikk ikke kontakt.
    Ringte dem igjen 2.januar kl 08.30. Fikk da beskjed om at de måtte ha betalt ut februar også........
    Ingen forståelse fra den kanten vedr manglende svar fra dem 31.des.
    Nå i februar klarer de å sende meg purring (inkl gebyr) for manglende betaling.
    Mens jeg fikk beskjed om at ny faktura kom i posten.

Nei. Det blir aldri RiksTV for meg igjen.

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, blei faktisk oppringt av rikstv nå. og han duden jeg snakka med da sa jeg kunne få den pvr dekoderen til 2999 likevel. også ordner han slik at det abb jeg nå allerede har blir som nr2 abb til 70% avslag

jaja, ikke vet jeg hva som skjedde...jeg sendte dem jo en mail og lurte på om det var riktig det jeg fikk vite

men da ordna det seg værtfall for meg

Newcomer Chief_R-W sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del har jeg opplevd god service. Eneste var dette med at TV2 og gratiskanalene ikke kom frem men dette ble ordnet på 1 virkedag.
    Ellers har de ringt meg ang tilbud men nå ser jeg så lite på TV så trenger bare gratiskanalene jeg :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •