No signal på CanalDigital dekoder

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

No signal på CanalDigital dekoder

Heisann! Jeg har et lite problem her, og søkt litt rundt etter løsninger uten resultat, så jeg forsøket et innlegg her
    Jeg har en KCF-N550HCO (PVR) og kabel tv fra Canal Digital med canal+ pakke.
    Har de siste dagene bare fått opp "No signal" på alle kanalene når jeg går gjennom dekoderen, og finner ingen kanaler heller når jeg forsøker å søke inn på nytt. Om jeg derimot dropper dekoderen og bare setter antenneledning rett i tv'n finner jeg det meste, men nå i helgen er det jo igrunn Canal+ jeg savner

Har kikket på canaldigital.no og teknisk hjelp der, samt pratet med kundeservice, uten noe resultat. De sier at alt ser ut til å være i orden, og har ingen løsning på problemet, annet enn det som står på teknisk hjelp på hjemmesiden ("sort skjerm") og at de skulle oppdatere kortet mitt.

Problemet begynte vel på onsdag tror jeg... jeg bor i Oppland, hvor det analoge bakkenettet ble skrudd av 3/2(tirsdag), kan det ha noe å si?

Noen andre som har hatt samme problem? eller har forslag til eventuelle løsninger?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Eneste feilen du kan gjøre er vel å putte annt. kabelen i feil hull, loop kabelen må også settes i riktig.
    Eller prøv en fabrikkreset.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •