Canal Digital HD PVR med to skjermer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital HD PVR med to skjermer

Har CD HD PVR med to skjermer, scart til Panasonic PW7 plasma og HDMI til Panasonic AE3000 prosjektor. Scart kan ikke sende RGB når HD er aktivert, dermed blir bildet på plasma temmelig dårlig (composit).

Gamle gode PW7 har kun scart inngang, men kan kjøpe Component inngang-innstikkskort. (Visstnok passer ikke HDMI-innstikkskortet til 50hz/europa-standard.)

Noen som vet om boksen kan være innstilt på å sende et fint bilde (576p, RGB?) ut fra Component samtidig med HD aktivert?

Alternativt, er det at RGB ikke sendes ut på scart samtidig med HD aktivert en bug (som kan bli oppdatert i software med tid og stunder..), eller ligger det i hardware?

Slik det er nå slår jeg av HD når jeg ser på plasma (og endrer til RGB på scart1), og da kommer det ikke noe bilde hvis jeg neste gang slår på prosjektor for å se tv.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andersss
    Har CD HD PVR med to skjermer, scart til Panasonic PW7 plasma og HDMI til Panasonic AE3000 prosjektor. Scart kan ikke sende RGB når HD er aktivert, dermed blir bildet på plasma temmelig dårlig (composit).

Gamle gode PW7 har kun scart inngang, men kan kjøpe Component inngang-innstikkskort. (Visstnok passer ikke HDMI-innstikkskortet til 50hz/europa-standard.)

Noen som vet om boksen kan være innstilt på å sende et fint bilde (576p, RGB?) ut fra Component samtidig med HD aktivert?

Alternativt, er det at RGB ikke sendes ut på scart samtidig med HD aktivert en bug (som kan bli oppdatert i software med tid og stunder..), eller ligger det i hardware?

Slik det er nå slår jeg av HD når jeg ser på plasma (og endrer til RGB på scart1), og da kommer det ikke noe bilde hvis jeg neste gang slår på prosjektor for å se tv.
    HD-PVR for satellitt sender ut HD signal på både HDMI og component. På component er det enten 720p 50Hz eller 1080i 50Hz.

Den vanlige Sagem (uten harddisk) boksen for satellitt tror jeg sender s-video på VCR scart også når HD utgang er aktivert. Det er betydelig bedre enn RGB.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for info. PW7 støtter 720/50 og 1080/50 på component, men ikke HDCP (kopi-beskyttelse greie?). Er det HDCP på component-signalet? Har 201-boksen for kabel-tv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •