hvordan unngå nrk-lisens..? har ikkje behov for det! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av IsakAlexander
    Lurer på hvordan de plomberer antenneinntaket..
    Få en installatør til å bruke en flattang og klemme det flatt. Deretter må han skrive et papir på det....fikk vi bekjed om når vi klaget. At man kan få dekoder har de ikke funnet ut enda....
    Selv betaler vi lisenser på hver TV på jobben som brukes til presentasjoner og å jobbe sammen på møterom - og man må betale for hver TV - ikke snakk om firma lisens. Har aldri vært i nærheten av en antenne eller dekoder. Klaget som sagt. Jammen på tide man gjør noe med dette steinalder systemet.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate IsakAlexander sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken installatør da, kan jeg få en serviceelektriker til og gjøre jobben?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Kjøpte meg en samsung 656 i desember. Har noen spørsmål ang kringkastningsavgiften, skal jeg betale den når jeg fortsatt bor hjemme? Det er vel per hustand? Hvis ikke kan jeg si at tven kun brukes som pc monitor? :???:

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IsakAlexander
    Hvilken installatør da, kan jeg få en serviceelektriker til og gjøre jobben?
    Har ikke gjort noe med det. Sparket ballen opp i systemet og den ble der. Fikk ny faktura i år - gjorde det samme.....
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate hobbinn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Chris87
    Hei

Kjøpte meg en samsung 656 i desember. Har noen spørsmål ang kringkastningsavgiften, skal jeg betale den når jeg fortsatt bor hjemme? Det er vel per hustand? Hvis ikke kan jeg si at tven kun brukes som pc monitor? :???:
    Hvis du ikke har egen intekt og forsørges av dine foreldre kan du "bruke" deres kringkastingsavgift, har du jobb, trygd eller studielån må du betale selv.
    dere kan jo også se her;
    Ofte stilte spørsmål - Lisens - NRK

Er forøvrig gammelkomunist og betaler lisensen med glede, skulle bare ønske nrk tok litt ansvar og kjøpte retighetene til all norsk fotball...

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finansieringsmodellen i strid med EØS-avtalen | ABC Nyheter

"ESA mener finansieringen av NRK i dag er i strid med gjeldende EØS-lovgivning."

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •