Motorola VIP 1910 eller VIP 1960, valgets kvaler?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Motorola VIP 1910 eller VIP 1960, valgets kvaler?

Min leverandør signal.no har i dag en dekoder som gir HD signaler, og det er Motorola VIP 1910, og jeg har fryktelig lyst på å gi TV'en min skikkelig signalkilde, men så har jeg hørt at de skal begynne å selge VIP 1960 i løpet av våren, og den har jo som sagt en 250 GB hardisk for opptak. Har også lest her inne at VIP 1960 gir et blassere bilde en VIP 1910, er det flere som kan bekrefte dette, eller var det kanskje bare en "mandags" tuner som ga et noe dårligere signal?

Hvis jeg så kjøper denne VIP 1910, kan jeg da ikke bare kjøpe en DVD opptaker i tillegg som gjør samme jobben som en VIP 1960 ville ha gjort?

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    HAr VIP 1910 via Los og kan ikke si jeg har noe og klage på når det gjelder bildet.
    Dog så lenge nettverket i forkant er bra nok.
    Kjørte først med flere gamle 100/100 hubber foran, og det ble mye lagg og drittkvalitet, samt trege menyer.
    Men etter at jeg fjernet de gamle utdatterte hubbene funker den helt fint.
    Den har ikke opptaksmulighet, men jeg har med min ihvertfal via LOS mulighet til å ta opp 120GB til Los's Server og streme det senere til VIP 1910-en. (Men alle programmer kan ikke tas opp).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •