"Kampanje" hos CD i fremtiden?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Kampanje" hos CD i fremtiden?

Jeg er en av de som mener at dekoderen til CD er i dyreste laget

I "gamle" dager kjørte de ofte kampanjer hvor man fikk dekoder billig om man binner seg til et abonnement over en periode på f.eks 1 år.

Har de sluttet med dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om man bor i oppgraderingsnett (dvs at det er planlagt internett i fremtiden) får man HD dekoder gratis mot tegning av inet avtale. Og i tilleg får man fri etablering og muligens 2 favoritter kanaler kostnads fritt i 1 år.. Får vite masse slikt om man ringer inn og spør

Active svennis1982 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larsja
    Om man bor i oppgraderingsnett (dvs at det er planlagt internett i fremtiden) får man HD dekoder gratis mot tegning av inet avtale. Og i tilleg får man fri etablering og muligens 2 favoritter kanaler kostnads fritt i 1 år.. Får vite masse slikt om man ringer inn og spør
    Borettslaget mitt har nettopp oppgradert til CD fra BKK (skal få dekoderen i posten snart) - vi får 2 favoritt kanaler gratis første året, og jeg tror HD boksen, gratis (ser at den er med på alle alternativene som CD listet opp til borettslaget).

Håper at dette blir bra saker, men jeg tror ikke det blir HD PVR med det første :-p

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    får dere internett eller bare dekodere? med internett er det komplett avtale og uten er det pluss digital avtale.. og kanalene er vell gratis forever så lenge du bor der.. i tilleg er jo dekoderne billige.. rabbat får du ieallefall.. HD dekoder til 695 tror jeg... det ga jeg for den jeg bestilte til mine beteforeldre iallefal :P så du får nokk mer enn du tror.. bare husk at det er borettslaget sin dekoder og ikke din.. kjøp deg en rabbatert før du flytter så har du iallefall spart de pengene.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    får dere internett eller bare dekodere? med internett er det komplett avtale og uten er det pluss digital avtale.. og kanalene er vell gratis forever så lenge du bor der.. i tilleg er jo dekoderne billige.. rabbat får du ieallefall.. HD dekoder til 695 tror jeg... det ga jeg for den jeg bestilte til mine beteforeldre iallefal :P så du får nokk mer enn du tror.. bare husk at det er borettslaget sin dekoder og ikke din.. kjøp deg en rabbatert før du flytter så har du iallefall spart de pengene.
    Dette er pluss avtalen, så jeg får ikke noe Internett del. Skal tenke på og få tak i en rabattert en når jeg flytter - men satser på at det blir en stund til ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    om dere har pluss avtale har dere sikkert UGMI også... rabbat på inet... 10mbit til 267 mnd... samme som "vanlige" kunder betaler for 5 mbit.. ganske greit...

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    om dere har pluss avtale har dere sikkert UGMI også... rabbat på inet... 10mbit til 267 mnd... samme som "vanlige" kunder betaler for 5 mbit.. ganske greit...
    Oki, det må jeg heller sjekke - skrivet jeg fikk fra CD viser til at jeg kan få MIDI 5mbit for 347, så jeg tror ikke det var så mye rabatt og snakke om der...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm...... neinei, men du får 1000 kroner rabbat på HD PVR og HD dekoder til 695 så er ikke en helt steikanes dårlig deal:P

Vanlig HD dek dere fikk eller er det HD PVR?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm...... neinei, men du får 1000 kroner rabbat på HD PVR og HD dekoder til 695 så er ikke en helt steikanes dårlig deal:P

Vanlig HD dek dere fikk eller er det HD PVR?
    Ja, får holde meg til BKK enn så lenge på Internett siden.

Vi har ikke fått dekoderen enda, bare melding om at vi skal få en lapp i posten snart... men tilbudet som CD ga borettslaget sier at vi skal få en vanlig HD dekoder, så jeg satser på det.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En liten advarsel - hvis du det er en vanlig SD dekoder som du får og med to valgfrie kanaler, så får du IKKE disse kanalene med når du kjøper HD dekoder !!!

stable

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stable
    En liten advarsel - hvis du det er en vanlig SD dekoder som du får og med to valgfrie kanaler, så får du IKKE disse kanalene med når du kjøper HD dekoder !!!

stable
    Ja, er klar over dette - men jeg satser på at vi får HD

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir HD på deg, ja. I Bergen tilbys ikke andre dekodere enn HD og HDPVR siden 99% av nettet på papiret er oppgradert til 860Mhz Alphanett. Dekodere uten HD (cx1201'en, KaonPWR'en og Phillips'en) driver de kun service på.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har borettslaget jeg bor i også oppgradert til "komplett" pakken.

Betaler 99,- ekstra i mnd for hd dekoder med 0,9mbit linje samt 42 kanaler (2 av de er valgfrie).

Grei avtale egentlig. Får rabatt på oppgradering av nettet også. Nå betaler jeg 447 for 20/3,6. Prisen faller til 347 når den nye avtalen er i boks i løpet av neste uke.

Da må jeg bare få handlet inn en dreambox.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •