Samsung 676, Canal Digital og CAM - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 63 av 63
    Newcomer JarlDR sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har LE52A676, har brukt cam i min tv med canal digital kortet i over 1år nå. Har canal digital bakkenett i tr.heim.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Virker som TV'en har DVB-T og C (MPEG-2) Hjemmekino.no - Produktdatabase - Samsung LE46A676. Bor selv i Trondheim, så skal prøve.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

CAM og sharp

Det var jo lenge siden det har vært noen aktivitet her innpå, men jeg prøver meg likevell.

Jeg har en Sharp Aquos LC-37XD1E og har nettopp vært innom Elkjøp og hentet meg en Conax Strong CAM som støtter canal digital (DVB-S/C/T). Fikk beskjed i butikken om at jeg egentlig ikke kunne bruke kanaldigital+cam pga. at jeg hadde en TV som ikke var støttet. Ringte så til kundeservicen til canal digital og fikk beskjed om at de hadde ikke alle tver som støttes i listene deres og at om jeg hadde CA-slot så skulle det gå bra.

Jeg har selvfølgelig ikke fått det nye kortet enda, men etter det jeg har lest innpå her så skulle det være mulig å sette språk til finsk og få det i gang likevell. Er ikke dette tilfelle lenger? På kortet står det "STRONG pairing cam for canal digital" og det betyr vel kankje at jeg må ha et kort som er parret med dette?

Edit: Her er det en PDF versjon av manualen til TV'n om noen vil ta en titt på om dette kan fungere i det hele tatt. Det eneste jeg kan finne ut i fra spesifikasjonene er at den støtter "DVB-T (2K/8K OFDM)" men det er vel kankje DVB-C jeg skulle hatt i og med at jeg har kabeltv?

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •