hjelp til valg av riks-tv, digital tuner eller HD tuner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjelp til valg av riks-tv, digital tuner eller HD tuner

har nettopp fått meg en pg6000 men sliter med at blokken jeg bor i har elendig kabel. jeg har i skrivende stund bare en kabel fra veggen i tv'n og det er ikke topp kvalitet akkurat. nå har det seg slik at jeg ikke har peiling på tv. en kompis kjøpte en digital tuner relativt billig og fikk et bedre bilde av dette. vil noe slik hjelpe meg siden signalet er ganske dårlig i utgangspunktet? jeg regner med av uansett hvilken boks jeg kjøper så kan den ikke trylle. noen tips?

TVN er spesiel dårlig med meg og enkelte kanaler skurrer fælt på lyden når "S"-lydene kommer. vil dette bli bedre bedre ved å kjøpe en av de overnevnte boksene?

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Sitat Opprinnelig postet av redoram
    har nettopp fått meg en pg6000 men sliter med at blokken jeg bor i har elendig kabel. jeg har i skrivende stund bare en kabel fra veggen i tv'n og det er ikke topp kvalitet akkurat. nå har det seg slik at jeg ikke har peiling på tv. en kompis kjøpte en digital tuner relativt billig og fikk et bedre bilde av dette. vil noe slik hjelpe meg siden signalet er ganske dårlig i utgangspunktet? jeg regner med av uansett hvilken boks jeg kjøper så kan den ikke trylle. noen tips?

TVN er spesiel dårlig med meg og enkelte kanaler skurrer fælt på lyden når "S"-lydene kommer. vil dette bli bedre bedre ved å kjøpe en av de overnevnte boksene?
    Styr bare unna hd boksen fra canal digital helt på trynet,henger seg opp som faan hele tia!!Denne forsvinner fort ut nå!!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men vil en boks med digitalt bakkenett, riks tv boksen eller en HD boks fikse det elendige signalet jeg har i kabelen? eller vil det ikke bli noe bedre siten utgangspunket er så dårlig?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du må jo ha egen anntenne vis du skal ha riks tv boks da.. og ikke bruke kabelen fra veggen.. så skjønte ikke helt hva du mente..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja så nå at riks tv var antenne.

men vil vil en dekoder fra canal digital feks forbedre et signal som er dårlig i utgangspunktet? jeg har som sagt valdig dårlig bilde ut fra kabelen min nå

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •