Riks TV via pcmcia slot?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Riks TV via pcmcia slot?

Hei. Har en philips 37pf9731d/10 Test av Philips PF9731 Series LCD TV(32",37",42",50") - finn tester og sammenlign produkter og priser hos alaTest - alatest.no og lurer på om det er innebygget digital tuner? Kan det settes inn en cam (med kort) i pcmcia-slot'en også har jeg f.eks riks-TV? Har prøvd å lese meg frem til dette men er ennå usikker på om dette blir å fungere. Hvordan fungerer det i så tilfelle? Bruker jeg da fjernkontrollen til TV'en for å bytte kanal? Og sist men ikke minst; slipper jeg å ha en ekstra tuner?8) Trodde jeg hadde rimelig grei forståelse for elektronikk, men jo mer jeg leser jo mer usikker blir jeg!:cry:

På forhånd takk for hjelpen.

Active Perminow sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det er støtte for mpg4 på denne modellen. Funker nok i sverige hvor de bruker mpg2. sjekk her for kompatible modeller: RiksTV

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Perminow
    Tror ikke det er støtte for mpg4 på denne modellen. Funker nok i sverige hvor de bruker mpg2. sjekk her for kompatible modeller: RiksTV

Finner ikke min TV der. Så da er alternativet å kjøpe en extern boks da...:neutral:

Noen som kan anbefale en god tuner som switcer kanal hurtig og har en "enkel" meny?

Active Perminow sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av boksene jeg har testet så synes jeg Grundig DTR8740 er best. Hvis du ikke ønsker boks med opptaksmuligheter da.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Perminow
    Av boksene jeg har testet så synes jeg Grundig DTR8740 er best. Hvis du ikke ønsker boks med opptaksmuligheter da.
    Ok. Er denne kjapp å switche mellom kanler? Er så irriterende når man må vente et par sekunder før man kan switche til neste kanal og når man må vente et par sekunder før man ser bildet etter å ha byttet kanal!:evil:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •