Rikstv, kople 2 tv til 1 antenne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rikstv, kople 2 tv til 1 antenne?

Hei

Eg har kopla 2 tv'er til 1 antenne, men på den eine tv'n så får eg berre inn 8 kanaler (eg har grunnpakka, skulle hatt ca.20 kanaler). Eg har 1 leidning frå antenne og så inn på loftet. Der går kabelen inn på ein tv-signal splitter (kjøpt på Clas Ohlson). Derifrå går det ein kabel ned i 1.etasje og 1 kabel videre til loftstova. Nede i fyrste etasje fungerer alt heilt fint, men i loftstova så får eg altså berre inn 8 kanaler. Kva som gjer dette ? Eg trudde at når eg får inn alle kanaler nede så skulle eg også fått dette oppe?

Eg kan leggja til å seia at både nede og oppe så har eg eit vegguttak på veggen. Kan det hjelpe med å kjøpa ei betre antenne ? Eg har ei antenne frå Expert, den kom ikkje så veldig bra ut i ein antennetest som eg las. Eller må eg kopla det opp på ein annan måte ? Håpar nokon kan hjelpa meg meg dette.

Newcomer Baal-Zebub sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden du får inn alle kanaler på din TV i første etasje, så er det ikke feil på antennen.

Signalene på coax kan svekkes på lengre strekk og da vil det kunne lønne seg med en signalforsterker (fåes også hos Clas Ohlson). Det er ikke sikkert at det er dette som er problemet. Ettersom du har RiksTV, så regner jeg med at du har 2 digitale dekodere. Prøv derfor å skifte plass på disse, for å se om du får inn alle kanalene på loftstua. Virker dette, så kan det være en feil i programmeringen av kortet fra RiksTV.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Takk for svar Eg har prøvd med antenneforsterker (frå Clas Ohlson), då kopla eg den til i loftstova - rett i vegguttaket. Då forsvann alle kanalane i loftstova, men viss eg skrudde forsterkningen heilt til bunns, så fekk eg inn dei same 8 kanalane, men eitpar av dei "hakka" litt.

Eg prøvde forresten eit nytt kanalsøk også etter at eg hadde kopla til forsterkaren, men då fann den ingen kanaler..

Då skal eg prøva å byta om dekodere og kort for å testa det. Men er det ikkje nok å berre byta kort oppe og nede ?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antenneforsterkaren skal stå nærmast mulig antenna, ellers vil den ha liten virkning med tanke på å kompensere for eit langt kabelstrekk. Sjekk også at spenningsforsyninga ut frå dekoderen er skrudd på, om du har Grundig dekodaren. Antenneforsterkaren må då vere ein som kan brukast på 5v og ikkje 12 eller 24.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke bra å bruke splitter fra Clas, den er ikke impedanse tilpasset.
    Kjøp en kvalitets splitter.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Javel, så det er forskjell på tv splittere ? Kva anbefaler du meg å bruka då ?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av daghvi
    Javel, så det er forskjell på tv splittere ? Kva anbefaler du meg å bruka då ?
    Triax fordeler innendørs 102 MM/F TV - CableCom Web

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig å tenke på at en ca 11 år gammel tv sendings teknologi er langt bedre enn dagens Rikst TV..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har med godt hell brukt denne:
    Triax Digital nettdel type TP3852 - CableCom Web
    og denne:
    Triax Digital forsterker UHF MFA323 - CableCom Web
    då slepp du signaltap som en "passiv" splittar vil gje.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •