Riks TV - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 83 av 83

Tråd: Riks TV

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vod applikasjonen tar ca 250gb av en samlet hardisk på 500gb.
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

sperring

hei!

Lurte på dette med sperring av kortet.Eg hadde grundig dtr 8860 som tok kveld for ca 3 uker siden.Somlet litt før eg neste uke tok fatt i saken og ringte riks tv.Fikk beskjed om kva eg kunne prøve for å få den til å virke igjen (fikk fram "TEST" på displaye).Metoden eg ble fortalt virket ikkje .Tuneren var helt dau.Så dei skulle sende ein ny ein.Fikk igår grundig dtr 8740.Ikkje opptaker.Men eg må sende den gamle tilbake,og så blir den muligens reparert eller noe (noen som har erfaring med bytte av tuner/garanti/reperasjon,osv???).

Men så til det egentlige problemet.Når eg koblet opp den nye så virket kun nrk1 og nrk2 (har oppdatert tuneren over natta).Eg hadde fårr rekning av riks tv forigge måned.Denne hadde eg klart å rote bort da eg skulle betale den.Dette nevnte eg forrige uke til riks tv.Dei såg også at eg låg inne med feil adresse (tidligere bosted). På tirsdag denne uken fikk eg ny rekning med purregebyr og forfallsdato den 15.02.2012. Når eg ringte riks tv idag,for å få hjlep med kortet,så sa dei at siden tuneren var ny så måtte den registreres hjå dei.MEN,så sa dei at eg låg inne med ein ubetalt faktura,og at denne måtte betales og registreres hjå dei,før dei kunne åpne kortet med alle kanaler.Er dett e lov å gjøre? Har jo ikkje fått sperrevarsel eller inkasso og greier.Er første purrerekning eg får hjå dei.Synest det er rart at dei operere slikt.Noen som har opplevd liknende???:evil: :evil: :evil:

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikkje opplevd det du beskriver. Og det skal du ikkje godta heller. Men har opplevd mykje rot med RiksTV. Eg står registrert med tunera eg ikkje har, dei har ikkje fått opna tunera eg har fordi dei opna feil. Eg blei lovd ein pakke til ein pris, men fekk ein anna pakke til ein anna pris, med binding. Tunera slutta å fungera. Dei ordnar ikkje opp i noko som helst når ein kontaktar dei. Rett og slett eit forferdeleg useriøst og rotete selskap som ikkje held det dei lover. Så snart sommaren kjem, henger eg opp parabol. Då er eg kvitt dei ein gong for alle.

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •