Hakket opptak på Grundig 8860 - Side 47

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 47 av 61 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 57 ... SisteSiste
Viser resultater 921 til 940 av 1213
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er sjekket hver dag,
    01.12.01 23:02:25 er min siste nedlasting

Kun 904.388 og ikke 918.396 som det ble postet et bilde av i tråden.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    min er helt original uten inngrep og ny harddisk, men død. Er det flere som har fått død mottaker?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen oppdatering fra Kongsvinger i natt, og ja da, jeg sjekker alltid nedlastingsinformasjon. Merklig at Rikstv ikke legger denne ut på alle senderene.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Petol
    Merklig at Rikstv ikke legger denne ut på alle senderene.
    De var ihvertfall flinke med å sende ut SMS om oppdateringen, men ikke så flink til å sende ut melding om at noe har skjedd. Får ringe de på mandag

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mics
    De var ihvertfall flinke med å sende ut SMS om oppdateringen, men ikke så flink til å sende ut melding om at noe har skjedd. Får ringe de på mandag
    De har åpent hver dag....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Femte natten på rad etter at jeg mottok SMS-varsel om ny programvareoppdatering har jeg fortsatt IKKE klart å oppdatere fra versjon .388 til .396. Alle mulige forslag til "feilsøking" er prøvd, ikke mer å gå på her!

Ringte Riks-TV i dag (mandag morgen), en av deres mer oppegående konsulenter på 1. linje support kan opplyse følgende:

Vi bekrefter nå et ikke ubetydelig og kjent oppdateringsproblem, og jobber allerede med en helt ny nedlastingsmetode.

(!)

Da er det jo bare å vente ... i det uvisse ... nok en gang ... men det har vi jo lært oss.
    :cry:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk kundebehandling i RiksTV / Grundig

Dog er vel vi vant med dette

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke hatt et problem med rikstv siden jeg kjøpte det, da det kom hit jeg bor.
    Men kjøpte denne fabelaktige tuneren for 3 mnd siden. Og etter dette, bare vært tull. I allefall med opptak, og treghet. Dette er for dårlig for noe som koster soppas.

Rett og slett rævva!!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av viktil
    Skjønner ikke hva dere roter med lenger. Alt dere trenger er slegge eller øks og en hoggestabbe. Metoden fungerer best med øks. Del Grundig 8860 i 2 deler med øksa og lever delene som ikke resirkulerbart avfall. Nyt stundens glede!! Avbestill RiksTV og anskaff parabolantenne, f. eks hos Canal Digital. De har en boks som for det meste fungerer som ønsket.
    Hilsen Hans.
    Leser stadig innleggene i dette forumet. Er stadig like forundret over klagene. Innse at du er lurt, pengene er tapt, og benytt "Hans-metoden".

Vennlig hilsen
    Hans

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsatt ingen oppdatering fra Kongsvinger-senderen, Rikstv greier for pokker ikke å gjøre noen ting riktig

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av viktil
    Leser stadig innleggene i dette forumet. Er stadig like forundret over klagene. Innse at du er lurt, pengene er tapt, og benytt "Hans-metoden".

Vennlig hilsen
    Hans
    Ikke alle har råd til å benytte Hans-metoden og kjøpe seg til nytt system. Bra for deg at du kan det. Andre må få det til å virke, og har fått meg seg verdien til penger.
    I tillegg er dette et prinsipielle spørsmål - det går IKKE an å lure folk - selve godtroende nordmenn; det er på tide at Rikstv og Grundig forstår det. Hadde det vært i USA eller Frankrike ville de befinne seg med noen søksmål i hendene - i alle fall ville de gjøre alt mulig for å unngå det. De slipper unna - så lenge.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Testet Riks-TV sin "live chat", jaggu ikke mye imponerende den heller. Tar vel 5 minutter fra jeg skriver noe til jeg får svar, så meget asynkront. Jeg sier at jeg ikke har fått den siste oppdateringen... så etter 10 minutter så kommer kundebehandleren med den store nyheten "du har ikke fått den siste oppdateringen du". doh, det jeg sier!

Jaja, alltid noe tull med riks-tv/grundig.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up Riks-TV avfeier at det er noen problemer ift. oppdateringen

Riks-TV avfeier at det er noen problemer ift. oppdateringen og at den skal ha kommet til alle! Så alle vi som ikke har fått oppdateringen har en defekt dekoder (eller to i mitt tilfelle).

Så da oppfordrer jeg alle som ikke har fått oppdateringen til å ta kontakt med Riks-TV så de ser at det ikke er bare jeg i hele norge som ikke har fått denne.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pettergulbra
    Ikke hatt et problem med rikstv siden jeg kjøpte det, da det kom hit jeg bor.
    Men kjøpte denne fabelaktige tuneren for 3 mnd siden. Og etter dette, bare vært tull. I allefall med opptak, og treghet. Dette er for dårlig for noe som koster soppas.

Rett og slett rævva!!
    +1

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk dette teite svaret på Chatten deres..

sitat RiksTV Det har vært noen problemer med å laste ned den nye softwaren for noen kunder. Det som imeldertig har visst seg å være en god løsning er å sette den i standby ca 00.05 om du har mulighet til det. Den vil da sjekke etter ny software og begynne å laste ned innen 5 minutter. Dette er bekreftet med en rekke kunder som også har hatt problemer med å laste ned den nye softwaren.7

Sitat Slutt

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bli natteravn for å laste software.
    Jada dette er kjekke saker

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal prøve midnattsmetoden i kveld, og hvis ikke øya detter igjen så får jeg kanskje oppleve Det Store Mirakelet like over i den nye dagen, før jeg famler i mørket mot puten og dyna mi.

Å være Risk-TV kunde byr på ekstra opplevelser av det uvenrtede slaget... for ... Hvis denne mirakeloppskriften likevel ikke virker, da må vi vel vente til neste fullmåne, samtidig som Saturnus står i Tvillingenes tegn, mens man holder antenna på taket i venstre hånd og høyre arm vinkelrett mot aktuell sender (og ber en stille bønn om at man ikke ramler ned på kjøpet). Det kan fort bli siste episode i serien om mannen som bestilte Riks-TV, men fikk Risk-TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk den hva bra Bra formulert Hahaha ler så jeg griner..

Newcomer Fade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bortebom
    Jeg skal prøve midnattsmetoden i kveld, og hvis ikke øya detter igjen så får jeg kanskje oppleve Det Store Mirakelet like over i den nye dagen, før jeg famler i mørket mot puten og dyna mi.

Å være Risk-TV kunde byr på ekstra opplevelser av det uvenrtede slaget... for ... Hvis denne mirakeloppskriften likevel ikke virker, da må vi vel vente til neste fullmåne, samtidig som Saturnus står i Tvillingenes tegn, mens man holder antenna på taket i venstre hånd og høyre arm vinkelrett mot aktuell sender (og ber en stille bønn om at man ikke ramler ned på kjøpet). Det kan fort bli siste episode i serien om mannen som bestilte Riks-TV, men fikk Risk-TV.
    +100000 LOL!!!!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Midnattsmetoden funker

Etter å ha brukt "Midnattsmetoden" sist natt har min PVR klart å laste ned og installere nyeste sw ver. 396.

Jeg har fått bekreftet fra R-TV at denne metoden har fungert for andre i samme situasjon.

Da mangler det vel egentlig bare at R-TV på sin hjemmeside legger ut denne høyst nyttige info slik at flest mulig kunder kan bli hjulpet ut av problemet på en relativt enkel måte. (Men jeg er når sant skal sies ikke særlig optimistisk her, de er ikke så flinke med slikt! = Ris til egen bak!!)

Slik det har vært så langt, har R-TV overlatt til brukerne i AV-Forum å informere. Ganske enkelt. Men ikke bra nok.

Derfor: All ære til de mange hjelpsomme (og ulønnede) bidragsytere av forumet.

Side 47 av 61 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 57 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •