Hakket opptak på Grundig 8860 - Side 42

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 42 av 61 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42 43 44 45 46 52 ... SisteSiste
Viser resultater 821 til 840 av 1213
  1. #821
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kanskje det er håp.....eller?

  2. #822
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Eleanor
    Hmmm, da jeg gikk inn på DTR 8860 PVR så så det ut som at dette var info fra 2010.....

    Mulig jeg tar feil..:-?
    Grundig er ikke så nøye opptatt av årstall vetdu...

    Syns og jeg har sett det før, du er ikke alene

  3. #823
    Newcomer Fade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av rogero
    Ja, spre det ut til alle forum. Har selv sendt mail til TV2 Hjelperdeg, men ingen svar/respons tilbake derfra enda
    Jeg fikk heller ikke noe svar fra TV2 hjelperdeg...Kanskje vi bør sende mail til TV2 hjelperdeg og klage på at TV2 hjelperdeg ikke svarer??

    Men jeg fikk svar fra forbrukerombudet

  4. #824
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Vurderer å anmelde Grundig

    Vurderer å anmelde Grundig for svindel. Vi er nå så frusterte at vi ikke orker mere.

    Gamle feil blir jo ikke bedre og nye feil kommer. Nå hakker de fleste opptakene noe fryktelig, opptakene stopper ikke, opptakene begynner ikke, opptakene blir borte... lista er lang.

    :twisted:

  5. #825
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Fade
    Jeg fikk heller ikke noe svar fra TV2 hjelperdeg...
    Selvfølgelig ikke.
    TV2 eier 1/3 av RiksTV.
    NRK 1/3.
    Telenor 1/3.

    Du kan nok glemme både TV2 HjelperDeg og Forbrukerinspektørene.
    Bukken og havresekken....Penga rår...
    Her skulle det tjenes penger på VOD lansering og da driter de i at boxen's PVR egenskaper går til helv....

  6. #826
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ringte rikstv idag og spurte hvem jeg kunne prate med for å kjefte litt.
    Hun spurte om problemet var med dekodern, og da jeg svarte ja skjønte hun akkurat hvilken jeg mente og alle problemene jeg hadde.

    Etter litt suttring om at jeg jobber skift og kjøpte denne for å kunne i heletatt se på tv fikk jeg 2 måneder av neste regning.


    Hun fortalte at Grundig jobber med å sende ut en ny oppdatering snart, og at de ikke skal legge til noe nytt, men gå tilbake til den forrige software versjonen.
    Rikstv ville ikke godkjenne noe nytt innhold.
    Hun hadde ingen dato, men det skulle komme snart mente hun.
    Hun sa også at rikstv hadde klaget til grundig angående den nye softwaren, så vi kan bare håpe at det setter litt fart i dem.

  7. #827
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da får vi den gamle softwaren da antakeligvis..I flg RiksTv godkjenner de ikke ny forbedret software,men går tilbake til gammel utgave.

    I flg Grundig holder de på å skrive helt ny forbedret, så hva får vi mon tro?

  8. #828
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Grundig i dag: Diverse informasjon om digitalbokser:

    Det jobbes med ny software-oppdatering for DTR 8860 som antas å være klar om kort tid.

    NB: Husk at mottageren må stå i "Std.By" om natten!

  9. #829
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av boogerman
    Hun fortalte at Grundig jobber med å sende ut en ny oppdatering snart, og at de ikke skal legge til noe nytt, men gå tilbake til den forrige software versjonen.
    Rikstv ville ikke godkjenne noe nytt innhold.
    Hun hadde ingen dato, men det skulle komme snart mente hun.
    Hun sa også at rikstv hadde klaget til grundig angående den nye softwaren, så vi kan bare håpe at det setter litt fart i dem.
    Syns dette høres meget merkelig ut. Tviler på at det er riktig det du har fått oppgitt. Godt mulig jeg tar feil.

    Tvilen går egentlig på at det har gått for lang tid før de lanserer gammel versjon.

    Time will show

  10. #830
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av boogerman
    Hun fortalte at Grundig jobber med å sende ut en ny oppdatering snart, og at de ikke skal legge til noe nytt, men gå tilbake til den forrige software versjonen.
    Dette hørtes litt rart ut. Det betyr jo at VOD-funksjoen forsvinner det. Og den reklamerte RiksTV for i går.

  11. #831
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De Lyver så det Renner av dem..dette tullet fra RiksTv og Grundig har vi hørt på siden Det hele Begynte..Gå til Forbruker Rådet..og Klag til DinSide.No.
    De fikk Fart i Datakjeden/Amentio Saken..

  12. #832
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har fulgt passivt med her en stund og håpet på en løsning på problemene våre, men det skjer jo ikke stort. Nå har jeg også sendt mail til dinside.no. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.

  13. #833
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ondrej99
    Jeg har fulgt passivt med her en stund og håpet på en løsning på problemene våre, men det skjer jo ikke stort. Nå har jeg også sendt mail til dinside.no. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.
    Kjempe bra:-D :-D Gjorde det for en stund siden jeg og..Skal gjør det en gang til jeg ogsåJo flere vi er...større er sjansen!!:-D

  14. #834
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Og her er svaret jeg fikk da jeg kjeftet for n'te gang:
    "Som du vet så er det jo softwaren som er problemet og vi jobber med det nå i samarbeid med Grundig og vil ha en ny software i løpet av Mai er det vi trur men har ingen sikker lanseringsdato."

    Jeg henviste til denne tråden og den crappy harddisken, men det vil de ikke svare på.

    Hvordan er status hos dere som skiftet disk? Funker det upåklagelig ennå?

  15. #835
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Grundig

    Her er bare å gå på Grundig og rikstv folkens. Ikke gi dere og få pengene tilbake. De har hatt lang nok tid på seg nå og klarer ikke levere produktet slik det burde virke.

    De sier software ikke omfattes av loven men det er bare tull siden forbrukerne ikke kan påvirke denne softwaren. Det blir som å si at tv'n vi solgte deg ikke kan brukes til å se på tv men du kan jo se dvd. Du får ikke pengene tilbake forde det er software feil i tv'n.

    Minner om kjøpsloven som sier at dersom de har forsøkt å reparere produktet tre ganger har man krav på å heve kjøpet.

    :twisted:

  16. #836
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Da har jeg vert i intervju med DinSide.no

    Hei alle sammen som er på forumet Gode nyheter til alle dere som plages Nye som Gamle Kunder av Riks-tv og ikke fult så stolte Grundig PVR 8860.

    I Dag har faktisk blitt intervjuet av en journalist fra DinSide.no og har Forklart alt om den møkka boksen vi har blitt lurt til og kjøpe. Pratet med han en god stund og det ser ut som saken blir tatt opp på DinSide.No.

    Håper han også går gjennom forumet vårt og ser hva vi har blitt torturert med av elendige softvare fra Grundig og RiksTV.

    Jeg nølte ikke 1 sekund om og bli intervjuet, da jeg er like fortvilet som alle andre er på AV Forumet


    Ser ut som dette går veien for oss, og jeg håper at RiksTV og Grundig ordner opp innen rimelighetens tid

    Ps er det flere som vill komme med innspill til journalisten?

    Send meg en privat melding her på forumet så skal jeg sette deg i kontakt med han Trivelig kar var han også

  17. #837
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Flott, all PR er nok ikke god PR...

    Spørs om det hjelper, de føler seg presset til å utgi enda en Software med bugs.

    Spørs om de ikke burde fikse en feil, teste og så sende den ut. De kommer vel heller med en diger oppdatering som bare lager mer krøll. Brukte 2 år på den forrige versjonen. Tiden ble brukt veeeeeldig god....

    Jaja

  18. #838
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mics
    Flott, all PR er nok ikke god PR..
    Gjorde det mest for at ikke andre skulle gå i Lure Boka..+
    at jeg håper For ALL del fikser det for de andre kundene som har ventet siden 2009 med og få en boks til 4000kr til og fungere nogen lunde!!!
    Det syns jeg ikke er for mye og Forlange etter alt som har Skjedd

    OG Så ser i alle fall Denne saken dagens Lys..

  19. #839
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tt85
    Gjorde det mest for at ikke andre skulle gå i Lure Boka..+
    at jeg håper For ALL del fikser det for de andre kundene som har ventet siden 2009 med og få en boks til 4000kr til og fungere nogen lunde!!!
    Det syns jeg ikke er for mye og Forlange etter alt som har Skjedd

    OG Så ser i alle fall Denne saken dagens Lys..
    Godt jobba!!

  20. #840
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tipper at det som skjer er at Grundig sier de jobber med oppdatering og Rikstv beklager at dette ligger utenfor dems kontrol. Vips, så skjer det ikke mere. Håper det blir drøftet noen juridiske spørsmål om hva vi som kunder har krav på i form av prisavslag, nye bokser, penger tilbake osv.

    En annen ting er at jeg synes det er merkelig at det ikke finnes flere pvr'er for Rikstv på markedet. De som er funker jo dårlig og/eller mangler funksjoner.

Side 42 av 61 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42 43 44 45 46 52 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •