Hakket opptak på Grundig 8860 - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 61 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 58 ... SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 1213
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av rogero
    Kanskje vi har flaks å få tatt opp the julekalender og skomakergata samtidig da:-D

Mista helt trua på grundig og rikstv nå jeg
    Velkommen etter, lenge siden jeg har begynt å fraråde Grundigprodukter.
    Ikke minst, aldri kjøp noe med lovnad at funksjonalitet kommer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Nå svarer ikke Grundig på mails heller, begynner vel å bli litt for flaut når de ikke har noe nytt å komme med etter over ett år.

... og september er ikke sommer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, flaut hele opplegget til grundig og rikstv nå. Totalt tafatte greier

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WOW store greier på gang.... i dag kom TVNorge i HD .... bra det er noe positivt.... :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olderic
    WOW store greier på gang.... i dag kom TVNorge i HD .... bra det er noe positivt.... :-D
    Jeg oppdaget dette i kveld. Positivt overrasket.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he det var på tide...sakset fra RiksTv´s hjemmeside:
    Endelig får RiksTV svensk tv
    RiksTV utvider RiksPakken med seks nye kanaler. I dag(10. september) har RiksTV inngått avtale med Norwaco og SVT om distribusjon av de to svenske kanalene SVT1 og SVT2. Begge kanaler er tilgjengelig i både RiksTVs hovedprodukt, RiksPakken og som Fritt Valg.

Det betyr en lenge etterlengtet tilvekst i tv-tilbudet, og kanskje spesielt i de deler av landet hvor det ikke finnes alternative distributører av kanalene.
    Parallelt med SVT1 og SVT2 lanserer også RiksTV følgende nye kanaler i RiksPakken: Barnekanalene Disney Playhouse og Disney XD, livsstilskanalen TLC Norge, samt den nye norske kanalen MAX (som lanseres 1. november). Dessuten er TVNorge oppjustert til HD.

HD-klare

Kanalene er tilgjengelige allerede fra tirsdag 14. september. Viktig å merke seg i denne sammenheng er at alle mottakere godkjent av RiksTV er HD-klare.
    - SVT-kanalene er ikke-kommersielle kanaler som kjennetegnes av høy kvalitet, og som har gode tradisjoner hos oss nordmenn. Det er positivt at enda flere får muligheten til å se tv fra vårt nærmeste naboland. Nabolandskanaler er en viktig faktor for å opprettholde nordisk fellesskap og språkforståelse, sier direktør i Norwaco, Cathrine Nagell.

Savnet SVT

- Vi har helt fra RiksTVs inntreden i det norske markedet hatt stadige spørsmål fra både eksisterende og potensielle abonnenter som savnet de to svenske allmennkringkasterne. Nå er vi endelig der at vi kan tilby svensk tv også, sier administrerende direktør i RiksTV, Christian Birkeland.
    - Vi har fra før av i RiksPakken det 94 prosent (februar 2010) av det norske folket faktisk ser på. Alle som i dag ser tv via parabol får ikke inn svensk TV1 og TV2. Med den gode miksen av nye kanaler vi nå tilbyr, får vi et fullkomment tv-tilbud og kan forhåpentligvis gi nesten alle nordmenn det de virkelig ønsker å se på tv. sier Christian Birkeland.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Svar fra Grundig

Hei det er på bakgrunn at det må gjøres noen endringer etter test i Oslo.

Det vi vet nå så blir det i slutten av mnd.

Treghet er en del av det som det jobbes med.
    Slutten av september, tror vi på det?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ecberg
    Slutten av september, tror vi på det?
    Du nevner ikke år, så det skulle være mulig ...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går å lurer på å bytte inn Grundig sin pvr i en Intek... Er veldig lei Grundig nå gitt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var så dum så jeg snudde antenna mot Oslo og fikk oppgradert min Grundig 8860, son nå er blitt utrolig treg i menyene, noen ganger går 30 sek. fra jeg trykker før noe skjer. Programering ved hjelp av EPG er jo blitt helt rar, senest nå i kveld torsdag skulle jeg programere "4 stjerners reise" på TVN som begynte 19.30. Gikk inn på EPG og trykket OK og "opptak". da kom den opp i lista uten kl. eller dato, og det stod at programmet blir tatt opp hvis programmet sendes eller noe sånt. Slette hele og programerte på nytt, samme. Tredje forsøk så det greit ut og lå riktig i oversikten over planlagte opptak, men nei ikke noe opptak startet, så da jeg sjekket i lista var opptaket flyttet frem til 19.09.10 kl 17.55. Men så helt på slutten av programmet så begynte den pluselig å ta opp og fikk da med seg siste 5 min.
    Må bare si Grundig er helt utrolig amatører. Virker heller ikke som de ser problemet med å bruke snart to år å på komme opp med en SW som full av bugs og er ubrukelig. Serie-opptak fungerer også dårlig, veldig ustabilt.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Petol
    Var så dum så jeg snudde antenna mot Oslo og fikk oppgradert min Grundig 8860, son nå er blitt utrolig treg i menyene, noen ganger går 30 sek. fra jeg trykker før noe skjer. Programering ved hjelp av EPG er jo blitt helt rar, senest nå i kveld torsdag skulle jeg programere "4 stjerners reise" på TVN som begynte 19.30. Gikk inn på EPG og trykket OK og "opptak". da kom den opp i lista uten kl. eller dato, og det stod at programmet blir tatt opp hvis programmet sendes eller noe sånt. Slette hele og programerte på nytt, samme. Tredje forsøk så det greit ut og lå riktig i oversikten over planlagte opptak, men nei ikke noe opptak startet, så da jeg sjekket i lista var opptaket flyttet frem til 19.09.10 kl 17.55. Men så helt på slutten av programmet så begynte den pluselig å ta opp og fikk da med seg siste 5 min.
    Må bare si Grundig er helt utrolig amatører. Virker heller ikke som de ser problemet med å bruke snart to år å på komme opp med en SW som full av bugs og er ubrukelig. Serie-opptak fungerer også dårlig, veldig ustabilt.
    Det er ikke for ingenting at utviklingsavdelingen til Grundig har flyttet.

De holder til i Kristiansand.....

.... Terje og Talina heter de visst ......

--------

Deck (som er lei av at 8860 selv etter oppdatering absolutt ikke virker som den skal, jeg tror faktisk ikke Grundig noensinne vil klare dette, de mangler rett og slett kompetansen!)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Deck (som er lei av at 8860 selv etter oppdatering absolutt ikke virker som den skal, jeg tror faktisk ikke Grundig noensinne vil klare dette, de mangler rett og slett kompetansen!)[/QUOTE]

Tror du dessverre har rett, det vil ihvertfall ta lang tid.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Petol
    Får du ikke den gamle softwaren tilbake?
    Vurderte å gjøre det samme selv, men siden den nye versjon er værre enn den gamle så lar jeg heller være inntil videre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag påsto datteren min at ho satte på 2 opptak samtidig, men at skjermen ble sort. Har det kommet en midlertidlig løsning fra grundig? skal sjekke i natt å sette på to opptak samtidig for å teste

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da er det en dag igjen av september, ser vi ny software i morgen tro?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da er det en dag igjen av september, ser vi ny software i morgen tro?
    Jepp, man trur da på julenissen. Vel, uansett, jeg tror det blir overgang til Canal Digital (kabel) om ikke for lenge, så da gir jeg blanke i Grundig/RiksTV

Var vel egentlig ikke så morro så lenge det varte heller. Jaja, en lærepenge.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, jeg er egentlig godt fornøyd med Riks-TV, mangler bare en skikkelig dekoder. Fire TVer til 330 kr/mnd er grei pris og nå er det nok kanaler også. Ble bra når barna fikk noen ekstra kanaler.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, jeg er egentlig godt fornøyd med Riks-TV, mangler bare en skikkelig dekoder. Fire TVer til 330 kr/mnd er grei pris og nå er det nok kanaler også. Ble bra når barna fikk noen ekstra kanaler.
    Ja er fornøyd med RiksTV jeg og, men når man får et tilbud via lokalt antennelag så blir det vanskelig å si nei. Operatørpris og når man ikke skal ha overskudd gjør månedsprisen betydelig billigere + man får 40-50 kanaler. Flere HD (inkl Discovery) gjør saken ikke lettere.

Syns Grundig dekoderen har gjort en god jobb. Mitt problem er at de har lovet mye mer enn de har klart å levere.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mics
    Ja er fornøyd med RiksTV jeg og, men når man får et tilbud via lokalt antennelag så blir det vanskelig å si nei. Operatørpris og når man ikke skal ha overskudd gjør månedsprisen betydelig billigere + man får 40-50 kanaler. Flere HD (inkl Discovery) gjør saken ikke lettere.

Syns Grundig dekoderen har gjort en god jobb. Mitt problem er at de har lovet mye mer enn de har klart å levere.
    Je føler meg LURT! Prisen til Grundig sin PVR var mye høyere enn det dekoderen gjør. Etter min mening inkluderer prisen den oppgradering og jobben bør gjøres. Det ser ut som om nå de jobber på nye produkter og ikke gidder lenger på den. RiksTV sier ikke engang lenger at den vil bli oppgradert!! Kjipt! Jeg har nå lyst til å kjøpe den Intek HDPV-T12CX, har ikke råd til det..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg tror alle føler seg lurt Grundig Av Grundig..

jeg har en 1 Ide..jeg har lyst og samle mest mulig folk og gå til Tv Hjelper deg.
    Ser det er mange som Sliter med samme problemer som meg. Jeg føler nå at Nok er nok.. Så mange Lovnader og venting..har venta i snart 2 år på en bra software. jeg har fått nokk..det tror jeg Riks Tv og Grundig har fått føle vær gang jeg har ringt de...Bruker og ringe en gang i uka når jeg kjeder meg..på Puure F... Betalte jo tros alt mye penger for dette..:twisted:
    Bare kontakt meg.. så skal jeg fronte hele greia..

Side 18 av 61 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 58 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •