Canal-digital, floppydtv-c/ci.. hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal-digital, floppydtv-c/ci.. hjelp!

Jeg bor midt i oslo og av uforståelig grunn har jeg kabeltv fra Agder-telenett. Jeg har bestilt og mottatt en Phillips DCX 6471 boks med kort fra Canal-digital selv om adressesøk på canaldigital.no sier at de ikke kan levere. (bestillingen ble gjort via skjema jeg fikk fra Agder-telenett).
    Phillipsboksen fungerer fint og kanalene er klare og fine, i menyen sier den til og med at signalene er 100% :-D
    I menyen på Phillipsen har jeg også klart å finne frem til:
    Frekvens 354000
    64QAM
    Symbol Rate 6875

Men,

Når jeg kobler antennekabelen til pc`en hvor floppydtv og dilog conax cam fra komplett står sammen med kortet fra Phillipsen klarer jeg ikke finne noen kanaler uansett hva jeg gjør :neutral:

Setter jeg inn frekvens 354000, 64QAM og SR 6875 i mediaportal tv-server config og trykker manual scan sier den at den ikke finner noen transponders

Samme i Firedtv viewer, den finner ingenting,,

Er alt håp ute for meg? Er det Agder-telenett som har dratt kabel helt til Majorstua for å stikke kjepper i hjulene for meg?

Eller er det noen som kan gi meg litt håp?

Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Søker du litt rundt på forum her eller på google finner du sikkert en transponderliste du kan kopiere inn i MediaPortal. Jeg har de samme verdiene som deg og det funker helt fint (pass på at du scanner en range, og ikke bare en frekvens).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •