Reset av CD HD PVR CT-102

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reset av CD HD PVR CT-102

Har klart å "skru opp" instillingene på signalet ut av HD PVR boksen. Klarer dermed ikke å få noe bilde på TV'n slik at jeg kan trykke meg ned til meny for å endre SCART/RGB urgangssignal eller gjøre en "Facvtory Reset".
    Er det noen som kan fortelle meg eksakt hva jeg trykker på fjernkontrollen for å gjøre factory reset? eller vet om en annen måte å resette boxen på.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Løsning

Ved å koble SCART-kabel via Video/VCR utgangen i stedet for TV-utgangen på PVR boxen fikk jeg bilde på TV'n og kunne endre oppsettet slik at det ble riktig. Etter det satt jeg SCART-kabel tilbake utgangen merket TV og alt var OK.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Løsning

Ved å koble SCART-kabel via Video/VCR utgangen i stedet for TV-utgangen på PVR boxen fikk jeg bilde på TV'n og kunne endre oppsettet slik at det ble riktig. Etter det satt jeg SCART-kabel tilbake utgangen merket TV og alt var OK.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olaola
    Hvis du slår av HD utgang (HDMI / komponent) så tror jeg den automatisk blir aktivert dersom HDMI er tilkoblet TV'n samtidig som du gjør boksen strømløs en kort stund.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •