RiksTV - storebror ser deg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

RiksTV - storebror ser deg

Jeg kjøpte en brukt mottaker uten abbonement for det digitale bakkenettet på mandag og sendte en epost til RiksTV for å bestille TV2, LokalTV og Åpen Kanal.
    Har fortsatt ikke fått noe svar på eposten så jeg ringte kundesenteret for å bestille enkeltkanalene. Etter å ha oppgitt navn, fødselsdato, adresse og serienummeret på mottakeren fikk jeg beskjed om at kortet vil bli sendt i posten.
    Noen minutter senere ringte den samme personen opp igjen og fortalte at selger og kjøper måtte fylle ut skjema for eierskifte før jeg kunne få kort til mottakeren.
    Det neste blir vel EU-kontroll på mottakeren :-D

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BjornK
    Jeg kjøpte en brukt mottaker uten abbonement for det digitale bakkenettet på mandag og sendte en epost til RiksTV for å bestille TV2, LokalTV og Åpen Kanal.
    Har fortsatt ikke fått noe svar på eposten så jeg ringte kundesenteret for å bestille enkeltkanalene. Etter å ha oppgitt navn, fødselsdato, adresse og serienummeret på mottakeren fikk jeg beskjed om at kortet vil bli sendt i posten.
    Noen minutter senere ringte den samme personen opp igjen og fortalte at selger og kjøper måtte fylle ut skjema for eierskifte før jeg kunne få kort til mottakeren.
    Det positive er i alle fall at det ikke blir noe marked for å omsette stjålne bokser.

EU kontroll og diverse dirkeltiver har nok mottageren vært utsatt for allerede ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rot hos RiksTV

Sitat Opprinnelig postet av BjornK
    Det har gått over en uke siden jeg sendte eierskifteskjema til RiksTV og over to uker siden jeg sendte bestilling av enkeltkanaler på Epost uten at det har dukket opp noe smartkort i posten så idag ringte jeg på ny til kundesenteret for å høre hva som skjer. Det positiva var at mottakeren nå står i mitt navn men den hadde status "ikke i bruk" så jeg forklarte enda en gang at jeg gjerne vil ha TV2, LokalTV og Åpen Kanal. Fikk svar at det var greit så jeg var i ferd med å avslutte samtalen med "så nå håper jeg det snart dukker opp et smartkort i posten" men stemmen i andre enden sa da plutselig "Åååååh, har du ikke smartkort ?, ja men da skal jeg ordne det".

Da er det bare å vente å se.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går kom postmannen med smartkortet så nå har jeg også TV-2 og lokalTV.
    Kortet åpnet i tillegg for mottak av P4 og Radio1. Det tok 4 uker.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •