CAM til Sony KDL-40W4000, må jeg ha det?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer kablang sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CAM til Sony KDL-40W4000, må jeg ha det?

Riks-TV spør meg etter serienr. på CAM-modul, for å kunne gi meg et TV2-kort. Lurer på om jeg virkelig trenger en slik CAM, for det er jo en kortspalte i tv'n. Fint om noen kunne opplyse om hva jeg eventuelt trenger av ekstrautstyr for å få inn TV2, og hvordan det kobles. (Gjerne hvor det kan kjøpes også)

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kablang
    Riks-TV spør meg etter serienr. på CAM-modul, for å kunne gi meg et TV2-kort. Lurer på om jeg virkelig trenger en slik CAM, for det er jo en kortspalte i tv'n. Fint om noen kunne opplyse om hva jeg eventuelt trenger av ekstrautstyr for å få inn TV2, og hvordan det kobles. (Gjerne hvor det kan kjøpes også)
    Du må nok ha en CAM for å få inn krypterte (TV2 er gratis (enn så lenge) men kryptert) kanaler.

Jeg kjøpte min på Euronics for 900,-

Du må også ha et smartkort som puttes inn i CAM'en igjen, men detter mener jeg i utgangspunktet er gratis fra RiksTV.

Newcomer kablang sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange takk for kjapt svar, RuneW.

Hvordan kobles CAM'en til tv'n? Inn der det står en PC CARD SLOT PROTECTOR (plastplate)? Ser ut som det sitter en connector langt inni der. Håper ikke CAM'en er en separat boks....Det var jo bl.a. for å slippe eksterne bokser at jeg kjøpte denne tv'n.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kablang
    Mange takk for kjapt svar, RuneW.

Hvordan kobles CAM'en til tv'n? Inn der det står en PC CARD SLOT PROTECTOR (plastplate)? Ser ut som det sitter en connector langt inni der. Håper ikke CAM'en er en separat boks....Det var jo bl.a. for å slippe eksterne bokser at jeg kjøpte denne tv'n.
    Neida, CAM'en har størrelse om et slags tykt kredittkort (gode gamle PCMCIA-formatet, hvis det sier deg noe). Dette stapper du inn i TVn og så stapper smartkortet inn i denne igjen. Ingen ekstern boks.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •