Ny HD boks fra GET (HDi)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny HD boks fra GET (HDi)

Get box HDi - Get

Noen som har prøvd denne?

Intermediate Mute sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    840
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende! Regner vel med denne skal fase ut "get box".. Men for 89,- pr mnd og 299 i start avg. bør den jo gi noe mer? Dette er jo priser som kommer i tillegg til "start". Ser jo greia med at jeg må bytte get box`en for å få HD..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg hatt den en ukes tid, og planlegger returen...

Det viser seg at de vanlige SD kanalene blir uklare når dekoderen står i 1080i modus, og det er litt slitsomt å switche frem og tilbake mellom modiene.
    HD kanalene (grunnpakke HD) består av 60% oppskalert SD materiale, uten nevneverdig innhold, bortsett fra Eurosport (for de som liker sport da..). Luxe kanalen ble vist sammenpresset i 4:3...

Fikk ikke bestille HD kanaler enkeltvis (sklik jeg hadde håpet), men hadde kun valg mellom gigantiske pakker der man måtte dra med seg 5-6 kanaler man ikke var interessert i, med dertil pris.

Ellers er dekoderen og fjernkontroll det beste jeg har sett fra Get hittil. Nå gjenstå bare å fixe 570i problemet og kanalinnhold på HD kanalene. da kommer jeg tilbake. Får kose med med BluRay i mellomtiden.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har den og er stålende fornøyd. Kjører hdmi inn til receiver. Har ikke testen rett inn i TV... Hadde hd pvr før. Denne hadde ikke text-tv, tok lang tid å starte opp, hang seg opp, og ikke minst harddisken på denne står alltid å durer i vei uansett om den er i bruk eller ikke. Den ble skikkelig varm fort og ga fra seg tikke og suselyer. I tillegg måtte jeg trykke av og på 2 ganger for å få fjernkontrollen til å funke. Byttet i helgen og er som sagt superfornøyd med lyd og bilde!!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mhjo
    Nå har jeg hatt den en ukes tid, og planlegger returen...

Det viser seg at de vanlige SD kanalene blir uklare når dekoderen står i 1080i modus, og det er litt slitsomt å switche frem og tilbake mellom modiene.
    HD kanalene (grunnpakke HD) består av 60% oppskalert SD materiale, uten nevneverdig innhold, bortsett fra Eurosport (for de som liker sport da..). Luxe kanalen ble vist sammenpresset i 4:3...

Fikk ikke bestille HD kanaler enkeltvis (sklik jeg hadde håpet), men hadde kun valg mellom gigantiske pakker der man måtte dra med seg 5-6 kanaler man ikke var interessert i, med dertil pris.

Ellers er dekoderen og fjernkontroll det beste jeg har sett fra Get hittil. Nå gjenstå bare å fixe 570i problemet og kanalinnhold på HD kanalene. da kommer jeg tilbake. Får kose med med BluRay i mellomtiden.
    Se Get HD TV tråden for diskusjon om oppløsning. 720 går best resultat for SD, HD kanalene sendes i 720 uansett, hvorfor skal du velge 1080 på dekoder? Jeg gjør oppskalering til 1080p i receiver og synes det fungerer bra. (uten bytte i menyer hver gang)
    Jeg fikk HD PVR i går og har ikke noe problemer med harddisk støy eller andre problemer som ble nevnt her.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mhjo

Enig med deg - har had boxen i en månad og er fornøyd med "hardware", men utvalget av HD programmer er utrolig darlige og priser or "pakke" politikk enda verre.

Jeg lurer egentlig hvordan dette can være lov med sånn mafia triks...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fler som har erfarenheter med denna. jag funderar på att byta till den, har standard get box nu. Hur är ljudet på HDi, har den optisk utgång som fungerar bra? Är EPG'n bättre än den ganska så dåliga i standard boxen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyden som kommer fra GET om dagen er virkelig morsom. På noen kanaler får jeg tale i bakkanalene (som skulle vært i center-høyttalern) !!

Ingen av HD kanalene har center-signaler, slik at all tale svever rundt i rommet selvom boksen står i DD modus.

Utrolig
    M

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •