No signal på Canal Digital kabel-TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

No signal på Canal Digital kabel-TV

Er det flere som har samme problem som meg? Jeg har meldt feilen fra til CD men skjønner absolutt ingenting. Jeg kom hjem fra ferien og starter opp TVen og PVR boksen fra CD (jeg har digital-TV). Intet signal på noen av kanalene. Jeg bestemmer meg for å resette boksen og installere kanalene på nytt. Jeg lar til og med PVR stå på kanal 50 (TV1000) og 9 (TV3) i en hel dag uten at det har blitt noe bedre.

Hva kan dette skylde? Jeg har vært inne på tanken at det kunne være Scart-kabelen, men har forsøkt med en annen og det har gitt samme resultat. Dessuten burde jeg vel ikke få noe som helst - ikke engang menyen til CD dersom det var tilfelle.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Bibendum
    Er det flere som har samme problem som meg? Jeg har meldt feilen fra til CD men skjønner absolutt ingenting. Jeg kom hjem fra ferien og starter opp TVen og PVR boksen fra CD (jeg har digital-TV). Intet signal på noen av kanalene. Jeg bestemmer meg for å resette boksen og installere kanalene på nytt. Jeg lar til og med PVR stå på kanal 50 (TV1000) og 9 (TV3) i en hel dag uten at det har blitt noe bedre.

Hva kan dette skylde? Jeg har vært inne på tanken at det kunne være Scart-kabelen, men har forsøkt med en annen og det har gitt samme resultat. Dessuten burde jeg vel ikke få noe som helst - ikke engang menyen til CD dersom det var tilfelle.
    Hei. Var hos en kunde i dag for å legge opp noen hdmi kabler samt fyre igang pvr boksen til CD dekoderen hans. Hadde samme problem som deg. Etter en samtale med en kundebehandler fikk jeg beskjed om å sette boksen på kanal 50 slik du har gjort. Så skulle han oppgradere kortet til kunden. Ring å si fra om problemet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •