Altibox=rævva og Get PVR=topp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Altibox=rævva og Get PVR=topp

Har brukt Get PVR siden den kom og den har hatt noen småbugs som har blitt rettet opp. Kjapp intuitiv fjernkontroll og brukervennlighet på topp. Du kan også ta opp hele serier og ta opp to planlagte ting samtidig og se på opptak samtidig. Kona og barna kan bruke den uten problem.

Altiboks, treigeste respons på fjernkontroll jeg har sett. Kan IKKE ta opp to planlagte ting samtidig, du kan heller IKKE surfe eller spille på konsollen mens det foregår opptak på boksen for da blir dette pauset, kan IKKE ta opp hele serier (såvidt meg bekjent) Kona og barna hater den nye boksen.

Skal i dag ringe og prøve å få levert tilbake Altibox pvr og stoppe tv biten og samtidig stoppe oppsigelsen på Get pvr boksen som fortsatt er i stua.

Sindre

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mercury
    Har brukt Get PVR siden den kom og den har hatt noen småbugs som har blitt rettet opp. Kjapp intuitiv fjernkontroll og brukervennlighet på topp. Du kan også ta opp hele serier og ta opp to planlagte ting samtidig og se på opptak samtidig. Kona og barna kan bruke den uten problem.

Altiboks, treigeste respons på fjernkontroll jeg har sett. Kan IKKE ta opp to planlagte ting samtidig, du kan heller IKKE surfe eller spille på konsollen mens det foregår opptak på boksen for da blir dette pauset, kan IKKE ta opp hele serier (såvidt meg bekjent) Kona og barna hater den nye boksen.

Skal i dag ringe og prøve å få levert tilbake Altibox pvr og stoppe tv biten og samtidig stoppe oppsigelsen på Get pvr boksen som fortsatt er i stua.

Sindre
    Hvorfor skiftet du da når GET er så bra ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En frustrert mann der altså.
    Selv skal jeg flytte ut av Oslo, og må si opp get snart. Har vært veldig førnøyd med pvr'en.
    Blir vel parabol på meg nå da.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Hvorfor skiftet du da når GET er så bra ?
    Jeg gjetter på at han fikk et godt tilbud på fiber, og ville prøve alt fra en leverandør.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er synd at ikke dekoderene er bedre ja. "Verdens fremste teknologi" helt frem til dekoderen, og 1800-og-brødmangel fra RJ45-pluggen og frem til tven.

Men men, nå har jeg ikke hatt GET, så jeg vet ikke hva jeg går glipp av :wink:

DrE

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •