Sortert favorittliste på HD dekoder fra CD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer emphezis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sortert favorittliste på HD dekoder fra CD

Hei!

Er det mulig å lage en sortert favoritt kanalliste med HD-dekoderen (ikke PVR) til Canal Digital?

F.eks. vil jeg ha NRK1 på nr. 1, TV2 på nr. 2, TV3 på nr. 3 osv. Nå får jeg isteden NRK1 på nr. 1, NRK2 på nr. 2 og NRK3 på nr. 3 - fordi det er i slik rekkefølge de er plassert i Canal Digitals nett.

På den gode gamle C1201 CX-dekoderen kunne man i tillegg til å lage favorittlister også velge hvilket nummer de ulike kanalene skulle ligge på! Dette bør være mulig på HD-dekoderen også... :twisted:

Men er det? Og hvordan? Står ikke noe om det i brukermanualen.

Newcomer emphezis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antar at det ikke er mulig siden ingen har løsningen...?

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åhh! Jeg har nå den vanlige PVR-en for kabel-tv, og nettopp dette irriterer meg noe helt vanvittig. Samme problem der altså. (Så vidt jeg kan se da...) Når jeg lager en favorittliste vil jeg selvfølgelig ha kanalene i den rekkefølgen jeg ønsker. Dersom ikke dette går an er jo omtrent hele poenget borte! Trenger også hjelp...

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det samme irriterte meg også med den gamle PVR-dekoderen for kabel, men i den nye HD PVR-boksen blir kanalene nummerert i den rekkefølgen man legger dem i favorittlista. Så løsningen for trådstarter blir nok å oppgradere til den, hvis da ikke CD fikser en software-oppdatering som tar seg av dette også på den vanlige HD-dekoderen. Men den har vel akkurat fått ny software, så det er nok ikke så sannsynlig at det skjer med det første.....om i det hele tatt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •